Κυριακή, 18 Ιουνίου 2017

ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΡΑΣΜΑΝΗ «Να αναγνωριστεί ως ¨διδακτική¨ η προϋπηρεσία ΟΛΩΝ των εκπαιδευτικών στα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης»!

Αποτέλεσμα εικόνας για Γιώργος Καρασμάνης

Την καταφανέστατη αδικία της δυσμενούς αντιμετώπισης εκπαιδευτικών των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ) για τους οποίους η προϋπηρεσία δεν αναγνωρίζεται ως ¨εκπαιδευτική¨, φέρνει ο Γιώργος Καρασμάνης στη Βουλή.
Με Ερώτησή του, υπογραμμίζει ότι όλοι ανεξαίρετα οι εκπαιδευτικοί των Κέντρων παρέχουν διδακτική υπηρεσία και καλεί τον αρμόδιο Υπουργό να άρει την καταφανέστατη αδικία με τον απαράδεκτο διαχωρισμό σε δύο κατηγορίες, όσων υπηρέτησαν ή και υπηρετούν σε αυτά.
Επισυνάπτεται η Ερώτηση   
                                                                                                  Αθήνα, 15 Ιουνίου 2017
ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ τον κύριο Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
                                     
ΘΕΜΑ : «Να αρθεί η αδικία σε βάρος των εκπαιδευτικών των Κέντρων 
                 Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης»
Με την ψήφιση προσφάτως του Ν. 4473/2017, στα κριτήρια για την επιλογή διευθυντών σχολικών μονάδων, προβλέπεται η μοριοδότηση των υποψηφίων για τη διδακτική προϋπηρεσία τους. Ο Νόμος αυτός, από την αρχική του διατύπωση συνιστούσε άνιση και δυσμενή αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών που υπηρετούν ή υπηρέτησαν στο παρελθόν στα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ), για τους οποίους δεν αναγνωριζόταν ως διδακτική η προϋπηρεσία τους σε αυτά!
Η καταφανέστατη αυτή αδικία, επιχειρήθηκε να επανορθωθεί με τροπολογία, η οποία όμως διαχωρίζει αδίκως τους εκπαιδευτικούς των ΚΠΕ σε δύο κατηγορίες, καθώς: Αναγνωρίζει ως διδακτική την υπηρεσία των Υπευθύνων των Κέντρων (αν και όχι στο σύνολο της αλλά με τον καθορισμό ¨πλαφόν¨), όχι όμως και των υπολοίπων υπηρετούντων δηλαδή της υπόλοιπης Παιδαγωγικής Ομάδας. Τούτο δε, παρά το γεγονός ότι, όλοι ανεξαιρέτως οι εκπαιδευτικοί των ΚΠΕ προσφέρουν διδακτική υπηρεσία. Σε καθημερινό σχεδόν επίπεδο επισκέπτονται το Κέντρο ομάδες από Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια, ΕΠΑΛ, Ειδικά Σχολεία, Ειδικά Επαγγελματικά Εργαστηριακά Κέντρα αλλά και φοιτητές. Ακόμη, οι εκπαιδευτικοί των ΚΠΕ διδάσκουν και σε ενήλικες, σε Σεμινάρια και Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, για φοιτητές ή άλλους. Γι’ αυτό ακριβώς άλλωστε, σχετική Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ Β 1981/2011) προέβλεπε ότι «η υπηρεσία σε ΚΠΕ προσμετράται ως διδακτική, σε τύπο Σχολικής Μονάδας αντίστοιχης με την οργανική θέση του εκπαιδευτικού». Συνεπώς:
          ΕΠΕΙΔΗ, οι αδικίες και διαχωρισμοί στον Ν. 4473/2017 υποβαθμίζουν το έργο των εκπαιδευτικών των ΚΠΕ ενώ, παράλληλα, απαξιώνουν και τα ίδια τα Κέντρα, δηλαδή έναν κατά γενική ομολογία επιτυχημένο και πρωτοπόρο θεσμό στη Χώρα μας.
ΕΠΕΙΔΗ, για λόγους στοιχειώδους ισονομίας, η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών των ΚΠΕ πρέπει να θεωρείται διδακτική όπως των αντίστοιχων συναδέλφων τους  των ΣΔΕ, των δημόσιων ΙΕΚ και των ΑΕΙ. 
ΕΠΕΙΔΗ, ο δυσμενής σε βάρος τους διαχωρισμός, είναι ωσάν η Πολιτεία να επιδιώκει να βάλει σοβαρότατο εμπόδιο στην επαγγελματική τους ανέλιξη. 
ΚΑΛΕΙΤΑΙ ο Υπουργός 
Να επανορθώσει την πρόδηλη αδικία σε βάρος των εκπαιδευτικών που υπηρετούν ή υπηρέτησαν στο παρελθόν στα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ), ώστε να αναγνωρίζεται και με το Νόμο η υπηρεσία τους σε αυτά ως διδακτική.
Ο Ερωτών Βουλευτής
Γιώργος Καρασμάνης

Βουλευτής Πέλλας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου