Τρίτη, 21 Νοεμβρίου 2017

Σημαντικές προτάσεις από τον ανεξάρτητο δημοτικό σύμβουλο Έδεσσας Χρήστο Τσιβόγλου για το κυκλοφοριακό



ΓΡΆΦΕΙ  Η  ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΆΦΟΣ  ΣΊΣΚΟΥ  ΕΛΙΣΣΆΒΕΤ

Ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος Χρήστος Τσιβόγλου  συμμετείχε με ενδιαφέρον και προβληματισμό, στην τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Έδεσσας, στις 7-11-17.
Στην παρέμβασή του ζήτησε να μάθει πότε θα γίνει επιτέλους η εκκαθάριση της τουριστικής Α.Ε, αφού ο κ. Γιάννου είχε δεσμευτεί ενώπιον όλων των συμβούλων, κατά τη διάρκεια  Δ.Σ  στις αρχές Σεπτεμβρίου,  ότι θα έχει τελειώσει η εκκαθάριση μέχρι τις 30-09-17 και στη συνέχεια θα προχωρούσε ο διαγωνισμός με την μεγαλύτερη προσφορά  από τον πλειοδότη, για την παραχώρηση της επιχείρησης.
Το δεύτερο ερώτημά του ήταν, εάν πληρώνονται τα μισθώματα  από το μισθωτή του δημοτικού ακινήτου ( με άδεια λειτουργίας αναψυκτηρίου ), που βρίσκεται απέναντι από το γήπεδο στο πάρκο ΠΕΡΙΚΑΛΈΣ και μέχρι πότε είναι η σύμβαση μίσθωσης. Εάν δεν  εξοφλούνται κανονικά τα μισθώματα,  ζήτησε  ο κ. Τσιβόγλου, να καταγγελθεί άμεσα η σύμβαση και να προχωρήσει ο δήμος σε ανοικτό πλειοδοτικό διαγωνισμό.
 Στην παρέμβασή του, επίσης, επεσήμανε  για άλλη μια φορά πως, ο δήμος και οι δημοτικές επιχειρήσεις δεν πρέπει να είναι ούτε επιχειρηματίες ούτε εργοδότες. Προέχει η διαφάνεια και η είσπραξη χρημάτων, αυτών που δικαιούται ο δήμος, για το καλό όλων των δημοτών. Σημαντικό κομμάτι η δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, η απόδοση φόρων και ασφαλιστικών εισφορών προς το κράτος.   Η ιδέα της αξιοποίησης  της δημοτικής περιουσίας και η ιδιωτική πρωτοβουλία, θα συμβάλουν στην τουριστική προβολή του δήμου, με θετικά οικονομικά αποτελέσματα για όλους τους δημότες.
ΠΑΡΈΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΌ ː
Ο κ. Τσιβόγλου ζήτησε από τους πολίτες στις μετακινήσεις  τους να σκέφτονται  περιβαλλοντικά. Προπαντός στο κέντρο οι μετακινήσεις  να είναι  με ποδήλατο, με τα πόδια ή  με μέσο φιλικό προς το περιβάλλον, βάση  μιας αρχής  που ονομάζεται Βιώσιμη Κινητικότητα.
Το κυκλοφοριακό στην πόλη της Έδεσσας είναι μια παλιά πονεμένη ιστορία, από τότε που έγινε η πεζοδρόμηση κεντρικών οδών.  Η υφιστάμενη κατάσταση πρέπει να αλλάξει και να βρεθεί χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων.
Η οδός Δημοκρατίας και  Αριστοτέλους δε έπρεπε να πεζοδρομηθούν, αλλά να γίνουν ήπιας κυκλοφορίας με μεγάλα πεζοδρόμια, για να αποφορτίσουν τις γειτονικές οδούς Αρχ. Παντελεήμονος, Ηφαιστίωνος, Φιλίππου και οπωσδήποτε την πλατεία Ελευθερίας.
Η μελέτη του δήμου-- πάντα σύμφωνα με τον κ. Τσιβόγλου-- στηρίζεται σε λανθασμένα στοιχεία της τροχαίας του έτους 1997 όπου, ο αριθμός των οχημάτων ήταν μικρότερος με αποτέλεσμα να επιδεινώνει το υπάρχον πρόβλημα. Η μελέτη που επικαλείται ο δήμαρχος δεν είναι επιστημονικά τεκμηριωμένη διότι, δεν έχουν γίνει μετρήσεις κυκλοφοριακού φόρτου οχημάτων και πεζών για όλες τις ώρες της ημέρας, όλες τις μέρες της εβδομάδας και για αρκετό χρονικό διάστημα, τουλάχιστον 15 ημερών.
Λάθος, επίσης, είναι και οι μονοδρομήσεις των οδών Παύλου Μελά και Αρχ. Παντελεήμονος όπου, με την αλλαγή της κατεύθυνσης των οχημάτων στην Παύλου Μελά -- κάθοδος προς το ΚΤΕΛ--  η πολιτική του δημάρχου Γιάννου οδηγεί τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ  να περνούν υποχρεωτικά από την πλατεία της πόλης, παγκόσμια πρωτοτυπία να οδηγούνται τα οχήματα στο κέντρο της πόλης, με αποτέλεσμα τα κυκλοφοριακά προβλήματα αλλά και  η αύξηση  ρύπων της ατμόσφαιρας.
Ο κ. Τσιβόγλου διαφωνεί κάθετα με όλο αυτό το κυκλοφοριακό σχεδιασμό  του  κ. Γιάννου.
ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ;
Να απευθυνθεί ο δήμος σε ομάδα συγκοινωνιολόγων, προτείνει τον καθηγητή του στο μεταπτυχιακό   κ. Βλαστό, του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, ο οποίος με την ομάδα του έχουν αναπλάσει πολλές πόλεις στην Ελλάδα,  έχουν κάνει πολλές κυκλοφοριακές και αστικές οδικές μελέτες με τρομερά αποτελέσματα,  φιλικά προς το περιβάλλον, και αυτό είναι το ζητούμενο, είναι το μέλλον.
ΖΗΤΑΕΙ ΑΠΌ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΉ ΑΡΧΉ ː
Ο δήμος να παρουσιάσει 3 ή 4  προτάσεις και αφού συζητηθούν από το σύνολο των δημοτικών συμβούλων, των κατοίκων, των φορέων του δήμου, των επαγγελματικών οργανώσεων, του εμπορικού συλλόγου, του επιμελητηρίου Πέλλας και γενικά από όλους τους φορείς, στη συνέχεια να γίνει διαβούλευση, και αφού όλοι αυτοί καταλήξουν σε μία πρόταση, να δοθεί έγκριση από όλους και να προχωρήσει το θέμα στην τελική μελέτη του κυκλοφοριακού έργου της πόλης.  



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου