
Είναι 9 το πρωί και ήδη ακούγονται οι πρώτοι βρυχηθμοί, γραμματεία και τεχνικοί έφοροι είναι έτοιμοι να αναλάβουν
δράση. Το κλίμα είναι πολύ ευχάριστο και η γλυκιά αναμονή φτάνει στο τέλος
της. 39 αγωνιστικά και πληρώματα περνούν
με επιτυχία ως τις 12 το μεσημέρι τεχνικό έλεγχο και κατευθύνονται με την
βοήθεια της τροχαίας από την οδό Τσιμισκή στην πλατεία Αριστοτέλους.
Μεγαλοπρεπής με πολύ κόσμο και υπέροχη θέα στην θάλασσα, η
πλατεία Αριστοτέλους αποδεικνύεται τελικά ως η καταλληλότερη επιλογή για την
διεξαγωγή της πανηγυρικής εκκίνησης. Τα αγωνιστικά γεμίζουν την πλατεία με μια
πανδαισία χρωμάτων και ήχων. Κορίτσια, από τις κατασκηνώσεις «Ελαιώνας» ντυμένα
στα λευκά ομορφαίνουν ακόμα περισσότερο την πλατεία. Μοτοσικλέτες με άγρια όψη
αλλά ευγενικούς και πράους αναβάτες, επιδεικνύονται στα αριστερά της πλατείας
σε μια παράλληλη εκδήλωση του Μ.Ο.Θ. (Μοτοσικλετιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης).

Εκεί, έτοιμος να δώσει την δική του χροιά, ήταν ο
Αναστάσιος Χάρκας με την μπλε
απαστράπτουσα BMW
E30. Από τα πρώτα κιόλας μέτρα πλαγιολίσθησης
έγινε σαφές η πρόθεσή του. Το γλυκό βασανιστήριο στα ελαστικά του Γαλάνη άρχισε
και ο King of Europe για το2013 με περισσή δεξιοτεχνία
ζωγράφισε στην πίστα καρτ δίνοντας ένα μοναδικό θέαμα σε θεατές , οργάνωση και
Μ.Μ.Ε.

Τυχεροί, όχι μόνο για το θέαμα που απήλαυσαν, ήταν οι
θεατές που ήρθαν στην πίστα καρτ καθώς
είχαν την ευκαιρία, μετά από κλήρωση, να κερδίσουν τρία διπλώματα
αυτοκινήτου και 2 μοτοσικλέτας, χορηγία της Σχολής Οδηγών Αναστασοβίτη.

Η δεύτερη μέρα ξεκίνησε από τον Πολύγυρο Χαλκιδικής με τον
καιρό να είναι με μια λέξη συνοδηγός στην προσπάθεια των πληρωμάτων. Ηλιόλουστη
και καθαρή, η Κυριακή ήταν δώρο θεού για όλους τους άμεσα ή έμμεσα
εμπλεκόμενους. Την 3η ειδική διαδρομή Παλαιόχωρα, διαδέχεται αμέσως
μετά η 4η ονόματι «Ταξιάρχης»
δίνοντας ολιγόλεπτη ανάσα στα πληρώματα. Κουρασμένα από την προσπάθεια
καταλήγουν ξανά στον Πολύγυρο για ανασυγκρότηση και service. Μεσολαβεί ανάπαυλα
τουλάχιστον μιας ώρας, αναγκαία καθώς η συνέχεια περιλαμβάνει μια από τις
καλύτερες ειδικές διαδρομές της Ελλάδας, τον «Χολομώντα» των 28 χλμ. Όσα
πληρώματα πέρασαν αυτόν τον σκόπελο, μπορούν και κατευθύνονται πλέον πιο χαλαρά
για την τελευταία ειδική διαδρομή «Λιβάδι» όπου και πάλι ο κόσμος έδωσε ένα
ηχηρό παρών.

Ο επίλογος δίνεται στον εξώστη του συνεδριακού κέντρου Ι.
Βελλίδης.
Με ιδιαίτερη συγκίνηση για την απονομή τιμητικής πλακέτας
στον Ακύλα Μαυρίδη, συνοδηγό του αποθανόντα Γάκη Καλεμτζάκη . Τα μάτια
βούρκωσαν όταν ο Δημήτρης Μανωλόπουλος ανακοίνωσε πως ο Α.Ο.Θ. αφιέρωσε το 46ο
Ράλλυ Δ.Ε.Θ. στον Γάκη Καλεμτζάκη.

Με πολύ χειροκρότημα για τα πληρώματα που κέρδισαν άξια. Με
την διοίκηση της ενοποιημένης πλέον Δ.Ε.Θ. – Helexpo, την διεύθυνση τροχαίας, την
Ο.Μ.Α.Ε., την Express
Service και
τους λοιπούς χορηγούς να απονέμουν στους πρωταγωνιστές τα έπαθλα.
Σε ότι αφορά τα
αγωνιστικά δρώμενα, το Ράλλυ Δ.Ε.Θ. είχε για ακόμα μια φορά όσα πρέπει να έχει
ένας αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος.
Πρώτοι γενικής και
Ν4 οι Κύρκος – Πολυζώης, που ανέλαβαν τα ηνία του αγώνα από την δεύτερη ειδική διαδρομή, οδηγώντας ταχύτατα αλλά με σύνεση το Mitsubishi Lancer Evo IX, αυξάνοντας σταθερά την διαφορά από τους
επίδοξους διεκδικητές της πρωτιάς.

Σταθερότητα και συνέπεια έδειξαν οι Βαλαβάνης – Καπάρας
οδηγώντας το Honda
Civic Type R στην 4η θέση γενικής, 2η
θέση στην F2 και
Α7. Με σπασμένο ημιαξόνιο την πρώτη μέρα, λανθασμένη και προβλήματα στην
τροφοδοσία ρεύματος στην 6η ειδική διαδρομή, οι Κοσμόπουλος –
Ευτυχιάδης τερμάτισαν το Mitsubishi
Lancer Evo IX με διαφορά 0.91 δευτερόλεπτα από τους
τέταρτους, στην 5η θέση
γενικής και στην 2η θέση στην
Ν4.

Μετά από σκληρή μάχη το ασημί Renault Clio Sport των ταχύτατων Αναδιώτη – Μακρινό
φιγουράρει στην 8η θέση γενικής αφήνοντας πίσω τους, τους «καπελωμένους» Καλούδη – Τοπούζη. Ενάμιση λεπτό ποινή στοίχισε η καθυστέρηση
παρουσίασης του λαβωμένου από διαφορικό Mitsubishi Lancer Evo IX στο Σ.Ε.Χ. Την δεκάδα των πρώτων
κλείνουν οι ευχαριστημένοι σε γενικές γραμμές Μπεσλίδης – Νάνος με VW Golf Kit Car.
Οι Κουμποτής – Πανταζής με Peugeot 106 S16, Περάκης – Κουρουγκαούρης με Peugeot 206 XS Kit Car και
Κυπαρισσάς – Καρλιώτης με Peugeot 106 S16 αποτελούν την τριάδα βάθρου της
κατηγορίας Α6 μετά από αδυσώπητη μάχη.

Όπως κάθε αγώνας
Ραλλύ έτσι και αυτός δεν θα μπορούσε να είναι χωρίς ατυχίες αλλά και άτυχες
στιγμές, κάποιες διαχειρίσιμες κάποιες όχι. Οι μη διαχειρίσιμες ήταν οι
παρακάτω.
Στην 3η ειδική διαδρομή εγκατέλειψε από φλάντζα
η πρώτη αφηνιασμένη γαλλίδα με πλήρωμα τα αδέρφια Κωνσταντινίδη, ενώ την
δεύτερη κατάφεραν να τουμπάρουν οι Κωνσταντίνου - Μαυρίδης στην ε.δ. 4. Σε ένα
ανάχωμα σκαρφάλωσε το Mitsubishi Lancer Evo X των Τζαμπάζη – Ζακχαίο οι οποίοι
βρισκόντουσαν στην 4ων θέση
γενικής. Με προβλήματα στην ψύξη του Peugeot 106 S16 αγωνίστηκαν οι Αργυρίου – Γκάλφας ως
και την 6η ειδική διαδρομή, δεν μπόρεσαν όμως να τερματίσουν τον
αγώνα. Το καρνέ παρέδωσαν οι “Pazonen” –
Κούγιας στο Σ. Ε.Χ. 4C, ενώ
δεν παρουσιάστηκαν στο Σ. Ε.Χ. 5 οι Ξενοκώστας Κ. – Σύμπος. Από μηχανική βλάβη
εγκατέλειψαν, δυστυχώς πριν εκκινήσουν την πρώτη ειδική διαδρομή, οι Λάκης –
Τριανταφυλλίδης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου