Με κεντρικό μήνυμα “Mirage in the Med” πραγματοποιήθηκε σήμερα, με τη συμμετοχή τοπικών φορέων και μέσων
ενημέρωσης, η παρουσίαση της νέας, διεθνούς καμπάνιας της Marketing Greece που υλοποιείται σε συνεργασία με τον Τουριστικό
Οργανισμό Χαλκιδικής.
Προβάλλοντας τη γεωγραφική της θέση, τη φυσική της
ομορφιά και τα μοναδικά χαρακτηριστικά της, η νέα καμπάνια τοποθετεί στρατηγικά
τη Χαλκιδική, ως τον εξωτικό παράδεισο στο «κατώφλι» της Ευρώπης.
Η ανάδειξη της Χαλκιδικής υλοποιείται μέσα από ένα
ολοκληρωμένο πρόγραμμα προβολής, το οποίο περιλαμβάνει ψηφιακή προώθηση μέσω
κοινωνικών δικτύων, digital media, video campaign, προώθηση προσφορών ξενοδοχείων του
προορισμού και ειδικές δημοσιογραφικές αποστολές στοχεύοντας στη δημιουργία και αναπαραγωγή θετικής δημοσιότητας σε
επιλεγμένες αγορές-στόχους όπως Γερμανία, Τουρκία, Βέλγιο, Ολλανδία και
Βαλκάνια.
Παράλληλα, με την έναρξη της καμπάνιας τον Απρίλιο,
ξεκίνησε διαγωνισμός στο Discovergreece.com όπου προσκαλεί το κοινό να ανεβάσει και να μοιραστεί
τη δική του αγαπημένη ιστορία από την Χαλκιδική στο http://www.discovergreece.com/mirage-in-the-med και ένας τυχερός θα έχει
την ευκαιρία να ζήσει μια αξέχαστη εμπειρία σε ένα 5θήμερο ταξίδι για δύο.
Επιπλέον, έχει δημιουργηθεί στο Discovergreece.com αναλυτικό περιεχόμενο σε πέντε γλώσσες, με εικόνες, ιστορίες και εμπειρίες
που προβάλλουν τα μοναδικά χαρακτηριστικά του προορισμού. Με τον τρόπο αυτό, ο
χρήστης έχει τη δυνατότητα να περιηγηθεί σε εξωτικά τοπία, διάφανα νερά και
φιλόξενα ξενοδοχεία που προσφέρουν τη δυνατότητα κάθε είδους διακοπών, πλούσια
πολιτιστική κληρονομιά και δρώμενα, αλλά και στιγμές ξεκούρασης και απόλαυσης.
Η καμπάνια θα ενισχυθεί σε ένταση από τέλος Μαΐου και
τον Ιούνιο με την προώθηση ειδικής ταινίας του προορισμού, και με προβολή στο Discovergreece.com. Αξίζει να σημειωθεί ότι το περιεχόμενο της σελίδας του Disovergreece.com στο Facebook, που αφορά τη Χαλκιδική, σημειώνει εντυπωσιακά νούμερα κάλυψης ξεπερνώντας
τους 1,000,000 χρήστες.
Δήμων της Χαλκιδικής και σπουδαστές του δημοσίου ΙΕΚ Νέων Μουδανιών.
Ο Γρηγόρης Τάσιος, Πρόεδρος του Τουριστικού
Οργανισμού Χαλκιδικής, δήλωσε: «Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής με
τη σημερινή παρουσίαση της καμπάνιας δίνει το στίγμα ότι μόνο με συνέργειες,
εξωστρέφεια και στρατηγική μπορεί ένας προορισμός και η χώρα μας να
πρωταγωνιστήσει στο παγκόσμιο τουριστικό γίγνεσθαι. Η Χαλκιδική βλέποντας το
μέλλον και υιοθετώντας έμπρακτα τις σύγχρονες πρακτικές, συνεργάζεται με τον
ΣΕΤΕ και τη Marketing Greece με καθαρά ιδιωτικό-οικονομικά κριτήρια
και στοχεύοντας στην ενίσχυση της υπεραξίας του προορισμού.»
Ο Ιωσήφ Πάρσαλης, Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece, αντίστοιχα δήλωσε: «Η νέα καμπάνια
αναδεικνύει τη μοναδικότητα της περιοχής σε πολλά επίπεδα, έχοντας δημιουργήσει
μια ισχυρή κι ανταγωνιστική τοποθέτηση της Χαλκιδικής για το κοινό της Ευρώπης.
Μέσα από τη χρήση σύγχρονων και διαδραστικών εργαλείων επικοινωνίας,
προβάλλουμε τη Χαλκιδική, έναν προορισμό εξωτικής ομορφιάς, στις πιο σημαντικές
αγορές της Ευρώπης με τη δύναμη της εικόνας και των νέων τεχνολογιών.»
Η Marketing Greece και ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής
θα ήθελαν να ευχαριστήσουν θερμά το ξενοδοχείο IKOS OCEANIA για τη διάθεση του χώρου για την παρουσίαση της καμπάνιας, την αεροπορική
εταιρεία AEGEAN για την υποστήριξή της στην καμπάνια ως χορηγός αερομεταφορών και το
ξενοδοχείο POMEGRANATE WELLNESS SPA HOTEL για την προσφορά του δώρου της
5νθήμερης διαμονής στο νικητή του διαγωνισμού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου