Από τις συνεχείς αλλαγές και τα περιοριστικά μέτρα…
• Τα περιοριστικά μέτρα που κατά διαστήματα ανακοινώνει η Κυβέρνηση, ανάλογα με την πορεία της πανδημίας, αποτελούν… «σκωτσέζικο ντους» για τους εμπόρους της Πέλλας.
Οι συχνές αλλαγές έχουν επιφέρει τεράστια αναστάτωση, ενώ η αβεβαιότητα έχει χτυπήσει «κόκκινο», καθώς η έκρηξη των κρουσμάτων τις τελευταίες μέρες και στην περιοχή μας, δεν αφήνει περιθώρια αισιοδοξίας για το άμεσο τουλάχιστον μέλλον!
Μετά την προχθεσινή ένταξη της Π.Ε. Πέλλας στις «κόκκινες» περιοχές, νέες αλλαγές προέκυψαν στην καθημερινότητα όλων μας, αλλά και στη λειτουργία της αγοράς, με πολλούς καταστηματάρχες να έχουν… χάσει τη μπάλα με όλες αυτές τις αναπροσαρμογές. Χαρακτηριστικά τα συνεχή τηλεφωνήματα στην εφημερίδα μας Νέα της Πέλλας,από εμπόρους που δεν ήξεραν τι τελικά ισχύει για την περιοχή μας και πώς θα πρέπει να λειτουργήσουν τα καταστήματά τους, με «click away» ή «click inside»! «Μέσα σε πρωτόγνωρες συνθήκες προσπαθούμε να κρατηθούμε όρθιοι κι εκεί που φαίνεται ότι βρίσκουμε το δρόμο, κάτι γίνεται και κάνουμε πάλι βήματα πίσω», ανέφεραν, επισημαίνοντας ότι στην αγορά της Έδεσσας, της Σκύδρας και των Γιαννιτσών γενικά τηρούνται ευλαβικά τα μέτρα προστασίας και τόνιζαν πως οι Αρχές θα πρέπει να εστιάσουν αλλού για να αποφευχθούν φαινόμενα συνωστισμού!
Παράλληλα, η εφημερίδα Νέα της Πέλλας αφου έκανε έρευνα, ενημερώνει τους εμπόρους τι ισχύει μέχρι τις 16 Μαρτίου για το Νομό Πέλλας, που τέθηκε σε επίπεδο αυξημένου κινδύνου (στο «κόκκινο»). Έτσι:
-Τα καταστήματα λειτουργούν μόνο με την διαδικασία του «click away». Εξαιρούνται τα καταστήματα υποδημάτων, ενδυμάτων και τα βιβλιοχαρτοπωλεία που μπορούν να λειτουργούν με την διαδικασία «click inside».
-Για τα καταστήματα που λειτουργούν με «click away», η παραγγελία καταχωρείται από την επιχείρηση και αποστέλλεται στον πελάτη είτε ηλεκτρονικό αποδεικτικό έγγραφο αγοράς (σε προπληρωμένη παραγγελία) ή του ραντεβού ή SMS με τα εξής στοιχεία: α) Επωνυμία, διεύθυνση, ΑΦΜ της επιχείρησης και β) χρονικό διάστημα παραλαβής που δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 2 ώρες. Η παραλαβή επιτρέπεται μόνο για ένα άτομο. Η πληρωμή γίνεται ηλεκτρονικά ή με POS κατά την παραλαβή. Η τήρηση των αποστάσεων είναι 2 μέτρα μεταξύ των πελατών, με το πολύ 9 άτομα στην αναμονή. Ο μέγιστος χρόνος παραμονής ορίζεται στα 10 λεπτά.
- Ειδικά ως προς το «click inside», οι επιχειρήσεις είναι υποχρεωμένες να αναρτούν τον μέγιστο αριθμό πελατών που επιτρέπεται να βρίσκονται μέσα στο κατάστημα. Οι αριθμοί αυτοί ισχύουν μόνο για τους πελάτες και δεν συμπεριλαμβάνουν επιχειρηματία/ες και προσωπικό. Το ραντεβού καταχωρείται από την επιχείρηση και αποστέλλεται στον πελάτη είτε ηλεκτρονικό αποδεικτικό έγγραφο του ραντεβού ή SMS με τα εξής στοιχεία: α) Επωνυμία, διεύθυνση, ΑΦΜ της επιχείρησης και β) χρονικό διάστημα αγοράς που δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 2 ώρες.
- Το ωράριο λειτουργίας που ισχύει γ’ αυτό το επίπεδο και συστήνει να ακολουθήσουν τα καταστήματα αύριο εκτείνεται προαιρετικά από 7 π.μ. έως 8:30 μ.μ. για όλες τις επιχειρήσεις. Με βάση τα παραπάνω προτείνεται το εξής ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων:
Δευτέρα-Τετάρτη-Σάββατο:
9:00-14:30
Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή:
9:00-14:00 και 17:30-20:30
«Είναι αδήριτη ανάγκη, με νομοθετική σας παρέμβαση να προχωρήσετε σε απόφαση παράτασης μίσθωσης δύο ετών, όλων των επαγγελματικών μισθώσεων, με δεδομένο ότι, οι επιχειρήσεις έχουν ήδη σχεδόν απωλέσει έναν ολόκληρο χρόνο μεγάλο ποσοστό του τζίρου τους, ενώ επιπροσθέτως να σημειώσουμε ότι θα χρειαστεί πολύς χρόνος για να επανακτηθεί το χαμένο έδαφος, όταν τελικά επαναλειτουργήσει με κανονικούς ρυθμούς και χωρίς απαγορεύσεις η επιχειρηματικότητα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου