Παρασκευή 4 Αυγούστου 2017

Με τον Κυριάκο Μητσοτάκη ήρθε η ώρα του Le(ft) xit και όχι του Grexit.





                                          



Βαρυσήμαντη συνέντευξη παραχώρησε στην εφημερίδα Θέμα της Χαλκιδικής ο γνωστός δικηγόρος της Χαλκιδικής και στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας Νίκος Καραμανλής. Ο κος Καραμανλής σε μια εφ όλης της ύλης συνέντευξη μίλησε για όλα τα προβλήματα του νομού Χαλκιδικής, για τα πλεονεκτήματα του νομού, για τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τη Νέα Δημοκρατία, για τα μελλοντικά του σχέδια αλλά και για την επένδυση στην Βόρειο Χαλκιδική. Διαβάστε αυτή τη σημαντική συνέντευξη παρακάτω

  

1)Πολλά είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Χαλκιδική ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες στους οδικούς άξονες αλλά και στην υγεία. Ποια είναι η άποψη σας ;

Για να απαντήσω στην ερώτησή σας επιτρέψτε μου να καταθέσω εν είδη προοιμίου τα κάτωθι:
Η Χαλκιδική είναι ένας ευλογημένος τόπος με  μεγάλα συγκριτικά πλεονεκτήματα σε σχέση με άλλους νομούς της χώρας μας.
Θεωρείται εσφαλμένα αποκλειστικά ως τουριστικός νομός  ενώ είναι από τα ελάχιστα μέρη της Ελλάδας όπου συνδυάζονται   κατά πρώτον  η αγροτική παραγωγή  με έμφαση στην  παραγωγή του ελαιόκαρπου και του λαδιού, στην μελισσοκομία, στην αλιεία,  στην κτηνοτροφία και στην παραγωγή ρητίνης , δευτερευόντως  η εμπορική δραστηριότητα με έμφαση εκτός των μεταποιητικών δραστηριοτήτων των αγροτικών προϊόντων, στην παροχή υπηρεσιών με ειδική αναφορά στον τουριστικό τομέα που  τα τελευταία έτη  παρουσιάζει αισθητή άνθηση και τέλος η  βιομηχανική- μεταλλευτική  δραστηριότητα ιδιαίτερα χρήσιμης  για την τοπική και  την εθνική οικονομία.
Βέβαια η μοίρα του Νομού Χαλκιδικής που βρίσκεται στην πολιτική σκιά του Ν. Θεσσαλονίκης  -  ενώ θα όφειλε να είναι διαφορετική σε σχέση με την αναπτυξιακή πορεία άλλων Νομών της χώρας , δυστυχώς υπέστη τις χρόνιες αντιπαραγωγικές στρεβλώσεις της οικονομικής ανάπτυξης που ταλάνισαν και συνεχίζουν μέχρι σήμερα να δημιουργούν εμπλοκές στις όποιες μεταρρυθμίσεις προτείνει ή σχεδιάζει η τοπική κοινωνία και οι εκπρόσωποι της. Εξηγούμαι :   Μετάθεση στόχων από την εκάστοτε κεντρική κυβέρνηση ( π.χ. κατάργηση του οδικού δικτύου στην Νότια Κασσάνδρα )  , νηπιακές διαρθρωτικές αλλαγές, συντεχνιακή νοοτροπία, κομματικό φουτμπόλ με άρωμα κομματικοκρατικών μηχανορραφιών ( βλ Καποδίστρια και Καλλικράτη για τον χάρτη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης),  τοπικό κομματικό κατεστημένο ( ίδια κομματικά πρόσωπα εναλλάσσονται σε πολιτικές θέσεις ) ,  συστηματικό σαμποτάζ  της ανάπτυξης της κοινωνίας των πολιτών  και της έκφρασής της σε κάθε είδους εκλογική αναμέτρηση , πελατειακό σύστημα  περιόδου μεσοπολέμου ( εξαγορά ψήφων και ευτελισμό της αξιοπρέπειας των εκλογέων με την συναίνεσή τους όμως ) ,  είναι μερικά από τα βαρίδια  που υπονομεύουν  την πορεία του Νομού που παρά την φαινομενική διάψευση  κάποιων μεμονωμένων αναπτυξιακών εξάρσεων ,  η στατιστική τους  καταχώρηση κατ΄ουσία δημιουργεί  περισσότερο μεθοδολογική σύγχυση και τον αναγκαίο επιμερισμό ευθυνών με πολιτικά ρουσφετολογικά κριτήρια( βλ επιχορηγήσεις,  γεωργικές ενισχύσεις),  παρά την αναμενόμενη αισιοδοξία για πραγματική ανάπτυξη.
Ακόμη η ανταποδοτικότητα από τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους προς την Χαλκιδική σε σχέση με το παραγόμενο από τους κατοίκους της ακαθάριστο προϊόν είναι αστεία προκλητική και προσβλητική σε κάθε περί του αντιθέτου υγιή δέσμευση ή αληθινή πολιτική υπόσχεση.
Έτσι εμφανίζεται ως πάγιο χαρακτηριστικό η μεταρρυθμιστική υστέρηση σε  πολλούς αν όχι όλους τους τομείς της ανάπτυξης παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του ιδιωτικού τομέα που αντιμετωπίζεται πάντοτε καχύποπτα  ή /και ύποπτα στην καλύτερη των περιπτώσεων από το ελλειμματικό  κράτος και τους φορείς του.
Έτσι σαν χρόνια προβλήματα στον Νομό είναι η έλλειψη υποδομών και εννοώ  τις μαρίνες, τα λιμάνια, το απαράδεκτο οδικό δίκτυο με εξαίρεση το τμήμα από Ν. Μουδανιά μέχρι την Κασσάνδρα και εδώ επιτρέψτε μου να κάνω μία παύση και να αναρωτηθώ δημόσια : Γιατί δεν προχώρησε η ανάπτυξη του οδικού δικτύου μέχρι το Παλιούρι ?? Ποιοι ρωτήθηκαν και ποιοι άραγε δεν ρωτήθηκαν?? Γιατί το νότιο τμήμα  της Κασσάνδρας  με την αποκοπή της επέκτασης του οδικού δικτύου να έχει παραμείνει εκτός σχεδιασμού γεγονός που θα στοιχίσει υπέρμετρα μεσομακροπρόθεσμα στην ανάπτυξή του ?? Ποια συμφέροντα δεν επέτρεψαν την υλοποίηση του αρχικού δικτύου?? Άραγε ο τοπικός πληθυσμός γνωρίζει τα αίτια και ποιοι θα έπρεπε να του τα εξηγήσουν από θέση ευθύνης ?? Γιατί  όμως και οι τοπικοί φορείς της Κασσάνδρας δεν αντέδρασαν δυναμικά ?? Αυτά τα αναπάντητα ερωτήματα προσωπικά με προβληματίζουν και με θλίβουν ενώ έμπρακτα αποδεικνύουν τον ανωτέρω προβληματισμό μου.
Επανερχόμενος θα συνέχιζα τον κατάλογο προσθέτοντας τις ελλείψεις στο τομέα της Υγείας. Το ΚΥ Κασσάνδρας υπολειτουργεί, υπάρχει σύγχρονο ακτινολογικό μηχάνημα χωρίς ακτινολόγο, τα τοπικά ιατρεία των επιμέρους δημοτικών διαμερισμάτων επίσης είτε δεν λειτουργούν είτε έχουν βαθμιαία υποβαθμισθεί ενώ τα υπάρχοντα ασθενοφόρα όχι μόνο δεν επαρκούν αλλά και δεν υπάρχει προσωπικό αναγκαίο για την 24ωρη κάλυψη των αναγκών της χερσονήσου. Εδώ θα πρέπει να κεντρίσω την μνήμη των όσων θα με τιμήσουν όχι απλά να διαβάσουν αλλά να  αναγνώσουν την παρούσα δημόσια  κατάθεση των απόψεων μου ότι  ως Πολιτευτής της ΝΔ και μέλος της Πολιτικής Επιτροπής του Νομού επί Κυβερνήσεως Αντώνη Σαμαρά και Υπουργίας Άδωνη Γεωργιάδη συνέβαλα και τελικά 10 ασθενοφόρα ήρθαν στην Χαλκιδική για την κάλυψη των αναγκών της. Το παράδοξο είναι ότι τα ασθενοφόρα αυτά εκ των οποίων τα δύο δεσμεύθηκαν για την Κασσάνδρα ( τελικά μόνο το ένα εγκαταστάθηκε στο ΚΥ Κασσάνδρας , το άλλο κάλυψε τις ανάγκες του Νοσοκομείου Πολυγύρου),  εφορεύονται από το ΕΚΑΒ και υπακούουν στον κεντρικό σχεδιασμό του εν λόγω οργανισμού ενώ θα έπρεπε την ευθύνη να την έχει κατά την άποψή μου το Κ.Υ. Κασσάνδρας ή το Νοσοκομείο Πολυγύρου στο οποίο λειτουργικά και διοικητικά υπάγεται το Κέντρο Υγείας.       
Θα μπορούσα να αναφέρω ακόμη την έλλειψη στις δομές αστυνόμευσης παρά την ενίσχυση του προσωπικού του ΑΤ Κασσάνδρειας τους θερινούς μήνες, την απίστευτη γραφειοκρατία και τον οικονομικό ακρωτηριασμό όλων των  Δήμων συμπεριλαμβανομένου και του Δήμου Κασσάνδρας στο οποίο έχω την τιμή να υπηρετώ από την θέση του νομικού συμβούλου , από την εκάστοτε πολιτικο- γραφειοκρατική ελίτ των Αθηνών,  τμήμα του ευρύτερου κρατικού συγκεντρωτισμού που οδηγεί μοιραία στην υποβάθμιση του ρόλου της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.  Ας αναλογισθούμε για να  φέρω ένα παράδειγμα ποιες πολιτικές υλοποιούνται σήμερα στην Ευρωπαϊκή Ένωση  για την διαχείριση των απορριμμάτων και ποιες στην Ελλάδα όταν ακόμη έχουμε ΧΥΤΑ καθήν στιγμή αυτοί έχουν εγκαταλειφθεί εδώ και 15 έτη και έχουν αντικατασταθεί από άλλες δομές και φορείς διαχείρισης. Υπάρχει άραγε σοβαρή περιβαλλοντική πολιτική??, πολιτική ανανεώσιμων πηγών ενέργειας ή πολιτική ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας με κίνητρα για άλλες μορφές τουρισμού που αποτελεί και το συγκριτικό πλεονέκτημα της Χαλκιδικής και της Κασσάνδρας ιδιαίτατα ?? Η απάντηση είναι αυτονόητη και δυσάρεστη.
Η ιστορική εμπειρία μέχρι σήμερα απλά καταδεικνύει ότι υπάρχουν χρόνια συστηματικά προβλήματα που επιβάλλουν  ηχηρά την δημιουργία αδιεξόδων μετατοπίζοντας την καθημερινότητα στην διαχείρισή τους ακόμη και στην σύγκρουσή τους παρά στην υγιή επιχειρηματικότητα και ανάπτυξη.
Πιστεύω ότι κάλυψα περιγραφικά την ερώτησή σας που από μόνη της θεματικά   θα μπορούσα να αποτελέσει και αντικείμενο ημερίδας.

2) Πως σχολιάζετε την πορεία της Κυβέρνησης αλλά και της Νέας Δημοκρατίας του Κυριάκου Μητσοτάκη; 

Κατ΄αρχάς η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ με τις παλινωδίες,  τα ασύστολα ψεύδη της αναφορικά με την δήθεν  αντιμνημονιακή πολιτική που θα ακολουθούσε, τη παταγώδη διάψευσή της από την πραγματικότητα της μετέπειτα ταπεινωτικής μνημονιακής συνθηκολόγησης της , ο καιροσκοπισμός του Αλέξη Τσίπρα που θυσίασε για  την άνοδό του στην εξουσία,  την  πορεία της χώρας και διακινδύνευσε την παραμονή της στην Ευρωζώνη όπως ομολόγησε και ο ίδιος πρόσφατα σε συνέντευξή του και η  απροσχημάτιστη πολιτική «χειραγώγηση» του θεσμού του Πρόεδρου της Δημοκρατίας για να ανατρέψει την  βαθμηδόν από τους θεσμούς αποκτηθείσα από την συγκυβέρνηση της ΝΔ- ΠΑΣΟΚ  εμπιστοσύνη τους,  προκαλώντας εκλογές ,  είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά  της μυωπικής και επικίνδυνης εθνικά άσκησης  πολιτικής από την « πρώτη φορά Αριστερά»  στην Ελλάδα.
Ο ΣΥΡΙΖΑ και η  παράδοξη αισθητικά & πολιτικά,  συνεργασία του με την  ακροδεξιά πτέρυγα των ΑΝΕΛ ,  που γεννήθηκε πολιτικά  από τον  « παρά φύσιν » μετεκλογικό τοκετό που επέβαλε το εκλογικό αποτέλεσμα , το μάταιο μετεωρικό πέρασμα του ΣΥΡΙΖΑ από τον φαντασιακό διεθνισμό  και τον παλιομοδίτικο εθνικιστικό αντιγερμανισμό στην ομολογούμενη αυταπάτη του Πρωθυπουργού και το πρόσφατο mea culpa του,  μέχρι την σημερινή  « επιτυχή  και θριαμβολογούμενη ??? » διαχείριση των μνημονίων  και την έξοδο στις αγορές από την Αριστερά , την εφαρμογή από τους ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ της πιο ακραίας νεοφιλελεύθερης πολιτικής από την μεταπολίτευση μέχρι σήμερα , όλα αυτά, αποτελούν αθέλητα την ελληνική αποκάλυψη της πολιτικής απάτης στην οποία ενεπλάκη η χώρα και ο λαός της με την αδικαιολόγητη όμως  και πολιτικά  βλαβερή  προσκόλληση του  τελευταίου σε  απατηλές υποσχέσεις και θολά οράματα, οδηγούμενος ή μάλλον καθοδηγούμενος σε πορεία χάους , πολύχρονης κρίσης και μόνιμης υποτέλειας σε υπερεθνικούς οργανισμούς τουλάχιστον μέχρι το 2060.!! 
Η σημερινή κυβέρνηση των δύο επιπλέον μνημονίων , της δημιουργικής ασάφειας και τέλος του «έντιμου συμβιβασμού »,  απώλεσε σταδιακά και μόνιμα κάθε παραδοσιακή κοινωνική  αναφορά  της όπως έγινε και με το ΠΑΣΟΚ που εισήγαγε την Ελλάδα στα μνημόνια με τον τότε πρωθυπουργό Γεώργιο Α. Παπανδρέου και την αλήστου μνήμης πολιτική ρήση του                            « Λεφτά υπάρχουν » αλλά και το πολιτικά ύποπτο και ηθικά αμφιλεγόμενο διάγγελμά του στο Καστελόριζο χωρίς να έχει  από το Σύνταγμα καμία νομιμοποίηση ούτε από το Κοινοβούλιο αλλά ούτε και από το κόμμα του,  για την δέσμευση της Ελλάδας από το μνημόνιο και την νομιμοποιημένη  είσοδο του ΔΝΤ στην Ευρωπαϊκή Ένωση για να « διαφύγει » κατόπιν « νύχτα » από το ΠΑΣΟΚ και να ιδρύσει νέο κόμμα.
Έτσι και σήμερα ο ΣΥΡΙΖΑ και οι ΑΝΕΛ  αφού κούρσεψαν ολικά σχεδόν πολιτικά το ΠΑΣΟΚ οι μεν και την ΝΔ μερικώς οι δε , ανέλαβαν την εξουσία και την ασκούν σήμερα  με όρους  υποταγής και εθνικής ευτέλειας , πολιτικού χαμελαιοντισμού και άκρατου κομματισμού του κράτους που το εκλαμβάνουν ως πολιτικό λάφυρο , συνεχίζοντας την φαντασμαγορική ρητορεία και την πολυγλωσσία εντός και εκτός της χώρας,  αγνοώντας τις οδυνηρές συνέπειες των απατηλών ιδεοληψιών τους , εγκλωβισμένοι στον ρεαλισμό της εύκολης φαντασίας τους που δυστυχώς για εμάς μεταφράσθηκε και πάλι στην δυσκολία της πραγματικότητας περί δήθεν  εξόδου της χώρας από την κρίση.
Ως προς το δεύτερο σκέλος της ερώτησής σας για να γίνει κατανοητή η απάντησή  μου επιτρέψτε μου να κάνω τις κάτωθι αναγκαίες  πολιτικές αναφορές: Ο ΣΥΡΙΖΑ έχοντας κάνει την δική του ανάγνωση της ιστορίας  για να επιβιώσει πολιτικά  επιχείρησε και πέτυχε την  πολιτική λεηλασία του ΠΑΣΟΚ στις τελευταίες εκλογές  αφού εγκατέλειψε την υπεραριστερή ενατένιση των εξελίξεων , μετατοπίζοντας το « αφήγημά του»  προς το κέντρο  με καθαρά ψηφοθηρικά κριτήρια εξαγγέλλοντας αρχικά αντιμνημονιακή πολιτική την οποία στην συνέχεια ξέχασε μετά την κατάρρευση του μνημονιακού μπλόκ που ο ίδιος είχε εξυφάνει.. Έτσι πέτυχε τα υψηλά ποσοστά του και κατέλαβε την  εξουσία παραβλέποντας τις αντιφάσεις  της πολιτικής του και τις συνεχείς ασυμφιλίωτες ρήξεις με το παρελθόν του.
Από την άλλη η ΝΔ στην διαδρομή της από  την περίοδο της διακυβέρνησης Καραμανλή  είχε την στρατηγική  της  δημιουργίας και της προστασίας του λεγόμενου «κοινωνικού κέντρου» με τάση την καθιέρωσή της  ως πολυσυλλεκτικό κόμμα του ευρύτερου  αλλά συγχρόνως και αποπολιτικοποιημένου μεσαίου χώρου. Μία στρατηγική                    (παροχές, κατάργηση οφειλών σε Τράπεζες , χαμηλοί τόνοι) που αρχικά πέτυχε και έδωσε υψηλά ποσοστά στην ΝΔ και δημοτικότητα μέχρι και σήμερα στο τ. Πρωθυπουργό. Και όλα αυτά σε μια εποχή που το ΠΑΣΟΚ επέμενε  στον σοσιαλισμό και την αφηρημένη επίκληση της Αριστεράς , που απέβλεπε στην πολιτική επικάλυψη  του κεντρώου χώρου , στοχεύοντας την εποχή εκείνη στην προεκλογική εξαγγελία ελκυστικών πολιτικών κυρίως με παροχές για να  αποκτήσει και να διατηρήσει και αυτό την ηγεμονία του στον κεντρώο χώρο. Αργότερα η ΝΔ λόγω της οικονομικής κρίσης αναγκάσθηκε να λάβει μέτρα και να «εγκαταλείψει» τις αναφορές της στο κέντρο , που κατέλαβε νομοτελειακά το ΠΑΣΟΚ με απατηλές υποσχέσεις  για να αναγκασθεί εκ νέου και αυτό ως κυβέρνηση να το εγκαταλείψει με την είσοδο της Ελλάδας στα μνημόνια και τα γνωστά επακόλουθα.
Η συνεχής αυτή « ενασχόληση »  των κυβερνήσεων με το κέντρο το κατέστησε αρχικά απολίτικο και στην συνέχεια υπό την πίεση των πολιτικών εξελίξεων στην Ευρωπαϊκή πολιτική σκηνή και την μνημονιακή Ελλάδα το οδήγησαν σε μια σταδιακή επιστροφή μεγάλου μέρους του στις αρχέγονες πολιτικές ρίζες του συμβάλλοντας σε αυτό  η ρητορεία και πολιτική ικανότητα της κυβέρνησης της ΝΔ  και του τότε αρχηγού της Αντώνη Σαμαρά που αποκατέστησε τις απώλειες της οδυνηρής  ήττας της από τον Γεώργιο Παπανδρέου.
Μετά η ιστορία επαναλαμβάνεται και τον κεντρώο χώρο τον απώλεσε ανεπιστρεπτή  το ΠΑΣΟΚ , για να τον κερδίσει το ΣΥΡΙΖΑ αλώνοντας την εκλογική πελατεία του και  καταλαμβάνοντας την εξουσία με τα οδυνηρά ψεύδη και τις σημερινές γνωστές συνέπειες των.
Η ΝΔ ωστόσο , κράτησε μεγάλο μέρος από τις δυνάμεις της και συγκράτησε τις απώλειες της προς άλλους χώρους παρά τις ασφυκτικές πιέσεις που δέχθηκε και αυτό οφείλεται κατά την  γνώμη μου κατά κύριο λόγο στο γεγονός ότι  δεν άρθρωσε ψευδεπίγραφες πολιτικές αλλά  εφάρμοσε ρεαλιστικές προσεγγίσεις στην πραγματικότητα που δημιούργησε το ΠΑΣΟΚ  και την οποία κληροδότησε δυστυχώς  στην ΝΔ που  αναγκάσθηκε να την διαχειρισθεί με αυτό , συγκυβερνώντας και εγκαταλείποντας εξ΄ανάγκης λόγω της ετυμηγορίας του εκλογικού σώματος την  αρχικά διατυπωμένη αντιμνημονιακή πολιτική της.
Η  ΝΔ δεν εξαπάτησε το λαό με ανέξοδες υποσχέσεις και αδιέξοδες πολιτικές  αλλά ο πολιτικός της λόγος ναυπηγήθηκε με τα υλικά της ειλικρίνειας και της  μεταμέλειας χωρίς να εκτελωνίζει του θεσμούς όπως η σημερινή κυβέρνηση χωρίς να έχει αποστεί από την παράδοση.
Αυτό το  πολιτικό πλεονέκτημα  θα δώσει στη ΝΔ το προβάδισμα στην διεκδίκηση και την έντιμη « προσάρτηση» στην πολιτικής της του μεσαίου χώρου ή του  κέντρου και είναι αυτό που έδωσε την νίκη στη διεκδίκηση της εξουσίας στον σημερινό Πρόεδρο της κ. Κυριάκο Μητσοτάκη που ως Υπουργός της κυβέρνησης Σαμαρά χωρίς θορυβώδη πολυλογία και διολίσθηση στον λαϊκισμό εκτέλεσε την κυβερνητική πολιτική στον  Δημόσιο Τομέα  με επιτυχία και έθεσε τις βάσεις για την αναγκαία  εξυγιαντική πορεία του που είναι προϋπόθεση για την πάταξη της χρόνιας διοικητικής   « ασυγχρονίας », την  υιοθέτηση του μοντέλου μίας δημόσιας διοίκησης με κοινωνικό λειτουργισμό με πίστη στην ικανότητα του ανθρώπου  και την αξία του.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης παρέμεινε σταθερός στις πολιτικές του δεσμέυσεις παρά την πολεμική που δέχθηκε  και δέχεται ακόμη και σήμερα από  τους αριστερούς θιασώτες των κρατικοδίαιτων πολιτικών και των ηττημένων μαρξιστικών προτύπων που η κοινωνία η ίδια τα προσπέρασε με  πάταγο σχεδόν σε όλο τον κόσμο.
Ο  Κυριάκος Μητσοτάκης ως Πρόεδρος της ΝΔ  έχει ήδη δείξει τα δείγματα γραφής του με την εκ βάθρων ανανέωση και την ριζική διοικητική αναδιάταξη του κόμματος με την σαφή παρουσίαση στόχων και αξόνων συντονισμού του έργου της .Η διατήρηση της ιδεολογίας μας  θα βοηθήσει την πολυσυλλεκτικότητα να μην την κάνουμε πολιτικά ουδέτερη αλλά πολιτικά πειστική.
Θα κληθεί σε λίγο χρονικό διάστημα νομοτελειακά και είμαι βέβαιος ότι θα το πράξει με επιτυχία να εισηγηθεί το « νέο», να συνδεθεί με το αυθεντικό ανοίγοντας ακόμη και μέτωπα όπου θα χρειασθεί για να αναδειχθούν τα προβλήματα προς επίλυση. Η  ΝΔ θα πρέπει να έχει την αυτοδυναμία στις επόμενες εκλογές για να εφαρμόσει ανεμπόδιστα το πρόγραμμά της  με κύριους άξονες  τη  λιγότερη κρατική παρέμβαση, τη περιθωριοποίηση της γραφειοκρατίας,  τους λιγότερους φόρους, τους αυστηρούς κανόνες ανταγωνισμού και προστασίας του περιβάλλοντος,  την ισονομία για όλους και την ανάδειξη  της επιχειρηματικότητας  ως σταθερή αξία της οικονομικής πολιτικής. Ο  Κυριάκος Μητσοτάκης ως κύριος εκφραστής της νέας γενιάς θα εφαρμόσει πολιτικές  που θα γεννούν τεκμηριωμένες προσδοκίες . Σε αυτή του την πορεία θα με έχει συμμαχητή του και συνοδοιπόρο. Με τον Κυριάκο Μητσοτάκη ήρθε η ώρα του Le(ft)xit !!και όχι του Grexit.

3) Θα σας ενδιέφερε η συμμετοχή σας στο επόμενο ψηφοδέλτιο με τη Νέα Δημοκρατία;

Το ερώτημά σας είναι αναγκαίο όταν απευθύνεται σε στελέχη ενός κόμματος με γνωστή πορεία και διαδρομή όπως εγώ  και επομένως επειδή δεν διαθέτω την απαραίτητη ευλυγισία να το αγνοήσω οφείλω να ανταποκριθώ και σύμφωνα με τα όσα μου επιτάσσει η προσωπική και πολιτική αξιοπρέπεια μου να απαντήσω  χωρίς διολισθήσεις και καταφυγή σε στερεότυπα ότι βεβαίως και θα  με ενδιέφερε η συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ του Ν. Χαλκιδικής αφού έδωσα μάχες  στους δύσκολους καιρούς παρά τις αδικίες που υπέστην από το εκλογικό σώμα . Μην ξεχνάτε ότι είχα την  παρρησία στις εκλογές του 2015 να παραιτηθώ από το ψηφοδέλτιο με επιστολή  μου διαφωνώντας ηχηρά  με την ηγεσία του κόμματος σχετικά με την σύνθεσή του ψηφοδελτίου και σας θυμίζω την συνέντευξη μου στο έγκριτο φύλλο σας  στις 28-9-2015 στην οποία άσκησα κριτική για το ψηφοδέλτιο της ΝΔ. χαρακτηρίζοντας μάλιστα το κόμμα στον Νομό Χαλκιδικής  ως κόμμα «κουμπάρων και παρακούμπαρων» καυτηριάζοντας το τοπικό κομματικό καταστημένο  που υπαγόρευε τις θελήσεις του στο « άνευρο» εκλογικό σώμα με τα φερέφωνα , τους παντοειδείς πολιτικούς λούστρους και την εξαγορά ψήφων.!!
Είμαι σίγουρος ότι το φαινόμενο δεν θα επαναληφθεί.
Κε Δημητριάδη δεν θέλω να είμαι ένας υποψήφιος βουλευτής για να εκλεγώ με στόχο να πετύχω επαγγελματική ανέλιξη ή κοινωνική άνοδο ή για να ξεχρεώσω τις οφειλές μου σε τρίτους ή Τράπεζες . Δεν επιθυμώ ακόμη να είμαι συμπαθητικά ασαφής στις επιδιώξεις μου και τους στόχους μου που ταυτίζονται με τις προγραμματικές δεσμεύσεις της ΝΔ και το μέλλον της Χαλκιδικής. Δεν θέλω επίσης να είμαι διαχειριστής και θιασώτης μίας παλαιομοδότικης πολιτικής κουλτούρας που θέλει το υποψήφιο βουλευτή να  ευτελίζει τον ψηφοφόρο του με πληρωμή του ΕΝΦΙΑ ή της ΔΕΗ ή με την διανομή προϊόντων από τα σούπερ μάρκετς την προεκλογική περίοδο ή την  παροχή δωρεάν διαφόρων υπηρεσιών και υποσχετικών αγγελμάτων ότι θα « βάλει σε δουλειά » τους ψηφοφόρους του για να εξαγοράσει την ψήφο του,  υπακούοντας και γονατίζοντας σε πλήθος αντιφατικών και κοινωνικών πιέσεων.
Η πορεία μου ήταν και θα παραμείνει διαφανής αφού ως πολιτευτής και μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ ασχολήθηκα με συλλογικά αιτήματα και δίκαιες διεκδικήσεις. Σας θυμίζω  τον αγώνα μου με τους αγρότες για την ΔΕΗ που συνεχίζεται αμείωτα έως και σήμερα με επιτυχία, την συμβολή μου για την αποστολή των 10 ασθενοφόρων στον Νομό Χαλκιδικής, την πίεση και διεκδίκηση από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας του απαραίτητου κονδυλίου για την ανακατασκευή της γέφυρας Στανού – Μελισσουργού, την ανακούφιση μέσω του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών Χαλκιδικής ως πρόεδρος πολλών συνανθρώπων μου σε συνεργασία με τοπικούς φορείς, την διατήρηση του Ειρηνοδικείου Κασσάνδρας και του Υποθηκοφυλακείου που η μνημονιακή πολιτική το ήθελε να μετακινείται και να συγχωνεύεται με το Ειρηνοδικείο και Υποθηκοφυλακείο Νέων Μουδανιών, την δωρεά μέσω του ΚΕΠΚΑ στο Κέντρο Υγείας Μουδανιών φίλμς για το ακτινολογικό μηχάνημα και υγρά εκτυπώσεων  που έλειπαν διότι επίκειτο η παύση της λειτουργίας του, η διατύπωση σαφούς πλαισίου για τον τρόπο αλλαγής υπολογισμού της Kwh για το αγροτικό τιμολόγιο που πρόσφατα παρέδωσα εγγράφως στον Πρόεδρο της ΝΔ ο οποίος με συνεχάρη και ελπίζω να εφαρμοσθεί όταν η ΝΔ θα γίνει Κυβέρνηση και πλήθος άλλων παρεμβάσεων για τοπικά ή συλλογικά αιτήματα όπως η στήριξη μου τα τελευταία 10 και πλέον έτη των μεταλλωρύχων, των αγροτών, των Αστυνομικών με την ιδιότητα όμως του νομικού συμβούλου και όχι του πολιτικού. Μάλλον τίποτε ή κάτι πολύ ολίγο  από τα παραπάνω δεν εκτιμήθηκε επαρκώς και δεόντως από το εκλογικό σώμα της Χαλκιδικής !!?? αναφορικά με την υποψηφιότητά μου.
Ωστόσο εφ΄όσον επιλεγώ εκ νέου ως υποψήφιος της ΝΔ στον Νομό Χαλκιδικής να είναι σίγουροι οι συμπατριώτες μου ότι όπως έπραξα στο παρελθόν θα ενεργήσω και στο μέλλον με την ίδια θέρμη , αποφασιστικότητα και αγάπη για τον τόπο μου. Απλά θα απομείνει σε αυτούς να αξιολογήσουν με δικαιοσύνη και υγιή κριτήρια όλες τις υποψηφιότητες και να επιλέξουν την καλύτερη ή τις καλύτερες. Εγώ τους καλώ σε αντιστασιακό προσκλητήριο θεωρώντας την πολιτική  πορεία μου  όχι ως δώρο προς απόλαυση τιμών, θέσεων ή προσόδων αλλά ως βαρύ καταπίστευμα.
Θέλω οι πολίτες να επικυρώσουν με την θετική ψήφο τους την επιλογή μου  και τους αγώνες μου, τους θέλω συνοδοιπόρους στην προσπάθεια αυτή , δεν τους θέλω ούτε θυμωμένους , ούτε οργισμένους γιατί απλά ο θυμωμένος και οργισμένος ψηφοφόρος δεν είναι χρήσιμος ούτε για την Δημοκρατία ούτε για τον τόπο του.

4) Ποια είναι η θέση σας για την επένδυση με τον Χρυσό στην Βόρεια Χαλκιδική; 

Για την επένδυση χρυσού στην Χαλκιδική θέλω να τονίσω ότι δυστυχώς αποτέλεσε  αντικείμενο σφοδρής πολιτικής και κομματικής σύγκρουσης και πάντως  ακραίας  κομματικής & ευτελούς εκμετάλλευσης από τον ΣΥΡΙΖΑ που πέτυχε  εκλογή βουλευτού και Δημάρχου από τον ίδιο  πολιτικά χώρο.
Η σημερινή πραγματικότητα είμαι βέβαιος ότι διέψευσε τις προσδοκίες όλων των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής που επένδυσαν στην εκλογική νίκη του ΣΥΡΙΖΑ θεωρώντας την ως φέουδο του ΣΥΡΙΖΑ .
Κε Δημητριάδη η ανάπτυξη είναι διαδικασία συνεχούς διαφοροποίησης όχι μόνο εξειδίκευσης.  
Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει περιθώριο άλλων χειρισμών και βελτιώσεων στο ήδη υπάρχον διαμορφωμένο επενδυτικό  καθεστώς.
Η επένδυση είναι σημαντική για την Χαλκιδική αφού δημιουργεί  θέσεις εργασίας και διατηρεί τις ήδη υπάρχουσες.
Σέβομαι τις ανησυχίες  αυτών που ανησυχούν για το περιβάλλον και ενώνω και εγώ τις δικές μου.
Ωστόσο είμαστε υποχρεωμένοι ως κοινωνία να είμαστε ενωμένοι και δημιουργικοί. Να επινοήσουμε τα αναγκαία σε κάθε περίπτωση που θα διασκεδάσουν τον προβληματισμό για το περιβάλλον και να διατηρήσουμε τα αυτονόητα. Θεωρώ ότι τα έκτροπα που έγιναν στην ευρύτερη περιοχή οφείλονται στην αποσπασματική ενατένιση της πραγματικότητας από όλες τις πλευρές  ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ που πρωτοστατούσε στις κινητοποιήσεις έπεσε και ο ίδιος θύμα της προπαγάνδας του αφού τελικά άλλο πράγμα είναι να αγνοείς και άλλο πράγμα να περιφρονείς.  Η πολιτική τοπογραφία ότι ο ΣΥΡΙΖΑ προστατεύει και η ΝΔ , διακινδυνεύει «παίζοντας με τα σπίρτα» είναι και παρωχημένη και πολιτικά ύποπτη.
Θεωρώ ως μέρος μίας δειγματολειπτικής επόπτευσης του προβλήματος χωρίς να διεκδικώ την πληρότητα στην ανάλυση ότι η αυστηροποίηση του νομοθετικού πλαισίου για το περιβάλλον , η καθιέρωση ενός πρωτοκόλλου για την συνεχή διαβούλευση με την τοπική κοινωνία, η συνεχής και αδιάκοπη διαφανής και άμεση εποπτεία όλων των δραστηριοτήτων της εταιρείας , ο καλόπιστος διάλογος με όλα τα μέρη και οι αμοιβαίες εύλογες υποχωρήσεις από  όλες τις πλευρές σε διαχειριστική φύσεως θέματα θα επιλύσουν το αδιέξοδο. Η προσφυγή στην βία και τον αρνητισμό,  δεν συμβάλλουν τουναντίον επιτείνουν το αδιέξοδο.
Διαχειριστική επάρκεια για την αντιμετώπιση των θεμάτων και η αποπολιτικοποίηση και αποκομματικοποίηση του προβλήματος με την συνδρομή της κοινωνίας θα βοηθήσουν στην άμβλυνση των αντιθέσεων.

5) Καταθέσατε στο παρελθόν πρόταση για το αγροτικό ρεύμα. Επιγραμματικά θα μπορούσατε να την επαναλάβετε; 

Το ΜΑΤ( Μειωμένο Αρδευτικό Τιμολόγιο) ισχύει γα τους αγρότες που αντλούν με ηλεκτρικό ρεύμα  υπόγειο νερό για άρδευση των ελαιοκαλλιεργειών και άλλων καλλιεργειών . Είναι λογικά φθηνότερο από το τιμολόγιο οικιακής χρήσεως και αποτελεί ευεργέτημα για τους αγρότες μας αφού μειώνει το κόστος της παραγωγής.
Ωστόσο ενώ οι  αγρότες μας είναι διπλοί καταναλωτές αφού χρησιμοποιούν το ηλεκτρικό ρεύμα και για την οικιακή και για την αγροτική χρήση, το συμβόλαιο που χρησιμοποιεί η ΔΕΗ για την  χορήγηση του ηλεκτρικού ρεύματος για άρδευση βάσει του καθεστώτος  ΜΑΤ ( μειωμένο αγροτικό τιμολόγιο)  είναι μοντέλο του έτους 1978 πεπαλαιωμένο και  βρίθει από καταχρηστικούς όρους  και δυστυχώς παρά τις όποιες δικαστικές ενέργειες έχουν γίνει μέχρι σήμερα η ΔΕΗ δεν το έχει αναμορφώσει και αναπροσαρμόσει στις σύγχρονες διατάξεις που διέπουν το καταναλωτικό δίκαιο και το οποίο εφαρμόζεται στην υπό κρίσιν περίπτωση δηλαδή στην χορήγηση του αγροτικού ρεύματος. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα η ΔΕΗ μονομερώς να τροποποιήσει τα συμβόλαια χορήγησης αγροτικού ρεύματος και να εντάξει τις χρήσεις του ρεύματος για άρδευση ( πομώνες) στο τιμολόγιο οικιακής χρήσεως τριπλασιάζοντας κατ΄ουσία το κόστος της γεωργικής παραγωγής.
Οι αγρότες μας  έχουν ένα αποδεκτό  όριο χρησιμοποίησης Kwh ανά στρέμμα καλλιέργειας που δεν μπορούν να υπερβούν.
Η ΔΕΗ έως και σήμερα όμως  χρησιμοποιεί για τον υπολογισμό των Kwh που αναλογούν ανά είδος καλλιέργειας έναν παρωχημένο μαθηματικό τύπο του 1977 που σήμερα οι δείκτες του δεν ανταποκρίνονται στην  πραγματικότητα αφού το βάθος του μανομετρικού, η διάρκεια χρήσεως του και η ιπποδύναμη έχουν αλλάξει λόγω των κλιματικών αλλαγών και επομένως κάθε αγρότης αντιμετωπίζει με την συνεχιζόμενη εφαρμογή αυτού του μαθηματικού μοντέλου την επιβολή προστίμων και διακοπής του ρεύματος αφού υπερβαίνει τις αποδεκτές κιλοβατώρες και έτσι προβαίνει η ΔΕΗ σε εφαρμογή μέτρων σε βάρος του με βάση το συμβόλαιο παροχής ρεύματος.
Επομένως αβίαστα προκύπτει ότι η ΔΕΗ θα πρέπει να τροποποιήσει την τιμολογιακή πολιτικής της,  έναντι των αγροτών του Ν. Χαλκιδικής και της υπολοίπου Ελλάδας , να προσαρμόσει το συμβόλαιό της  στις απαιτήσεις της νομοθεσίας για την προστασία των καταναλωτών και να υπάρξει νομοθετική τροποποίηση της Κ.Υ.Α για τον υπολογισμό των κιλοβατώρων ανά καλλιέργεια έτσι ώστε να ανταποκρίνεται ο αποδεκτός  αριθμός προς κατανάλωση κιλοβατώρων στις σημερινές συνθήκες καλλιέργειας .
Ειδικότερα οι συντελεστές του μαθηματικού τύπου  με τον οποίο υπολογίζονται οι  αποδεκτές κιλοβατώρες  για κάθε διαφορετική καλλιέργεια που σήμερα υπολογίζονται με μοντέλο μαθηματικό του 1978 θα πρέπει να επικαιροποιηθούν και να  προσαρμοσθούν τα μεγέθη στα σημερινά ανά καλλιέργεια όπως π.χ.  το μανομετρικό δηλαδή το βάθος στο οποίο κατέρχεται στην γεώτρηση η αντλία να θεωρηθεί πιο μεγάλο οπότε η χρήση του απαιτεί περισσότερο ρεύμα οπότε και η ετήσια αποδεκτή κατανάλωση μεγαλώνει ,κατά συνέπεια  αυτό θα πρέπει να αντανακλάται στον μαθηματικό τύπο με ανάλογη αλλαγή του συντελεστού βάθους. Αυτή  η νέα επιμέτρηση του βάθους με βάση το μαθηματικό μοντέλο με νέους συντελεστές θα οδηγήσει σε αύξηση του ανώτατου αποδεκτού ορίου  των  κιλοβατώρων οπότε οι αγρότες μας εκ προοιμίου δεν θα είναι παραβάτες της τιμολογιακής πολιτικής της ΔΕΗ.

6) Θα σας ενδιέφερε η συμμετοχή σας στις αυτοδιοικητικές εκλογές; 

Στην πολιτική δεν είναι τίποτε στατικό και δεν θα πρέπει να είναι. Η Τοπική Αυτοδιοίκηση αποτελεί και δικαίως τον δίδυμο  ετεροζυγώτη της δημοκρατίας στην χώρα μας και του πολιτικού πολιτισμού μας . Ξέρετε η τοπική αυτοδιοίκηση με ελάχιστες εξαιρέσεις αποτελεί μικρογραφία της κεντρικής πολιτικής σκηνής. Εάν εκλέγουμε άξιους βουλευτές δεν μπορούμε να έχουμε εκλέξει ανάξιους δημάρχους και αντίστροφα. Τώρα γιατί στατιστικά η Τοπική Αυτοδιοίκηση αποτελεί κατά τα διεθνώς κρατούντα , φυτώριο διαφθοράς , αυτό ας το αναλογισθούν οι ψηφοφόροι. Εγώ πάντως έχω διαμορφωμένη άποψη επ΄αυτού.
Υπήρξαν  πολλές προσκλήσεις για κάθοδό μου και στις προηγούμενες τοπικές εκλογές απλά δεν ανταποκρίθηκα λόγω των υποχρεώσεων μου για τις  βουλευτικές εκλογές. Όντας σταθερός στις δημόσιες δεσμεύσεις μου δεν ακολούθησα το παράδειγμα άλλων υποψηφίων που ενώ ήταν εκλεγμένοι ή υποψήφιοι για την τοπική αυτοδιοίκηση μετοίκησαν στον χώρο της κεντρικής πολιτικής σκηνής για προφανείς λόγους.
Πάντα παραμένω όμως χρονικά διαθέσιμος, πνευματικά έτοιμος και πολιτικά ενεργός για περαιτέρω εμπλοκή μου εφόσον το επιτρέψουν οι συνθήκες .

Κε Δημητριάδη τελειώνοντας την επικοινωνία μας επιτρέψτε μου να ευχαριστήσω όλους τους ψηφοφόρους για την συμμετοχή τους στις εκλογές και  για πολλοστή φορά να τιμήσω  όσους με ψήφισαν στις βουλευτικές  εκλογές αφού εκτίμησαν τους αγώνες μου και την όποια αξία διαθέτω με την επισήμανση ότι προέρχονται από ένα ευρύ φάσμα πολιτικών δυνάμεων και όχι μόνο από την ΝΔ.

Ευχαριστώ κε Καραμανλή για την συνέντευξη.
Εγώ σας ευχαριστώ θερμά για την επικοινωνία.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

https://www.meapopsi.gr/2021/06/blog-post_89.html#more