Την Τρίτη εκτός απροόπτου θα επισκεφτεί το νομό Πέλλας, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Ο Πρωθυπουργός θα βρίσκεται στην Πράγα όπου θα παραστεί στην κηδεία του πεθερού. Την Τρίτη το πρωί θα επισκεφτεί την Θεσσαλονίκη ενώ αμέσως μετά θα βρεθεί στον Αρχαιολογικό Χώρα της Πέλλας καθώς και το μουσείο!!! Εκει αναμένεται να αναφερθεί στην έναρξη κατασκευής του δρόμου Έδεσσας Θεσσαλονίκης. Άλλωστε είναι θέμα χρόνου αποτελεί ο πρώτος διαγωνισμός που αφορά στη «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση της Αναβάθμισης του οδικού άξονα ΕΟ2 (Μαυροβούνι – Έδεσσα, Παράκαμψη Γιαννιτσών, Παράκαμψη Χαλκηδόνας) και λειτουργία/ συντήρηση του τμήματος γέφυρας Αξιού ποταμού - Έδεσσας».
Το έργο με προϋπολογισμό 358.8 εκ. ευρώ, περιλαμβάνει την αναβάθμιση τριών τμημάτων του οδικού άξονα Θεσσαλονίκης – Έδεσσας (ειδικότερα στο κομμάτι Αξιού ποταμού – Έδεσσα) καθώς και την λειτουργία και συντήρηση.
Ο οδικός άξονας Θεσσαλονίκη-Έδεσσα, μήκους περί τα 80 χλμ. περιλαμβάνει τμήματα μεγάλης επικινδυνότητας, λόγω ανεπαρκούς διαμόρφωσης, ανεπαρκών οδικών διατομών και κακή ορατότητα, ενώ υπάρχουν και τμήματα που περνούν μέσα από πόλεις.
Αναμένεται να συμβάλλει στη στην αναβάθμιση της ασφάλειας των οδικών υποδομών της κεντρικής Μακεδονίας και την καλύτερη εξυπηρέτηση των κατοίκων και επισκεπτών.
Στην συνέχεια θα επισκεφτεί την Εξαγωγική Εταιρία Φρούτων και το εργοστάσιο που βρίσκεται έξω από την Σκύδρα ΑΦΟΙ Σέξτου ΝΕΑ ΕΞΦΡΟΥΤ ΑΒΕΕ. Εκεί το πιο πιθανό είναι να ανακοινώσει δράσεις για τον αγροτικό κόσμο της περιοχής. Τέλος θα επισκεφθεί τον Δήμο Έδεσσας όπου θα δει τον Δήμαρχο Δημήτρη Γιάννου όπου θα ίσως ανακοινώσει ένα έξτρα έργο έκπληξη για την Πρωτεύουσα του Δήμου Έδεσσας ενώ θα κάνει και αναφορά στο φράγμα του Αλμωπαίου. Σύμφωνα με πληροφορίες το πρώτο μέρος του έργου (Φράγμα) θα χρηματοδοτηθεί από το Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης (ΠΑΑ). Όσον αφορά το δεύτερο μέρος του έργου (αρδευτικά στο κατάντι), αυτό θα χρηματοδοτηθεί με τη μέθοδο ΣΔΙΤ και σε συνδυασμό με το Πρόγραμμα «ΥΔΩΡ 2.0», το οποίο χρηματοδοτείται με πόρους από το Ταμείο Ανάκαμψης. Το Φθινόπωρο αναμένεται η έγκριση του από τη Διυπουργική ΣΔΙΤ.
Ο οδικός άξονας Θεσσαλονίκη-Έδεσσα, μήκους περί τα 80 χλμ. περιλαμβάνει τμήματα μεγάλης επικινδυνότητας, λόγω ανεπαρκούς διαμόρφωσης, ανεπαρκών οδικών διατομών και κακή ορατότητα, ενώ υπάρχουν και τμήματα που περνούν μέσα από πόλεις.
Αναμένεται να συμβάλλει στη στην αναβάθμιση της ασφάλειας των οδικών υποδομών της κεντρικής Μακεδονίας και την καλύτερη εξυπηρέτηση των κατοίκων και επισκεπτών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου