Τετάρτη 14 Ιουνίου 2023

Απών ο τουριστικός σχεδιασμός από τις εκλογές…


 


Γράφει ο Χρήστος Δημητριάδης

 



Έχω γράψει πάρα πολλές φορές για τις ανάγκες που έχει ο νομός Πέλλας αναφορικά με το τουριστικό προϊόν της που είναι υποβαθμισμένο. Ήδη είχαμε μια εκλογική αναμέτρηση την 21 Μάιου. Θα ξανά έχουμε και στις 25 Ιουνίου. Ταυτόχρονα πραγματοποιούνται οι πρώτες εκδηλώσεις των υποψήφιων Δημάρχων στην Π.Ε. Πέλλας. Κανείς τους δεν έχει αναφερθεί στο ζήτημα ενοποίησης του τουριστικού μας προϊόντος αλλά και στην δημιουργία ενός τουριστικού οργανισμού με την συμμετοχή των Δήμων Έδεσσας, Σκύδρας, Αλμωπίας και Πέλλας καθώς και της Περιφερειακής ενότητας όπως και των επαγγελματικών φορέων όπως το Επιμελητήριο Πέλλας.

Βέβαια το γεγονός ότι οι ξενοδόχοι μας αδυνατούν να ιδρύσουν μια ένωση ξενοδόχων σε επίπεδο νομού, δείχνει την νοοτροπία που επικρατεί: Ότι αρπάξουμε σήμερα και αύριο δεν βαριέσαι… Με το δεν βαριέσαι βέβαια δουλειά δεν γίνεται και σε αυτή την περίπτωση ή αλλάζουμε ή βουλιάζουμε…

Αν δεν καταλάβουμε ότι το τουριστικό μας προϊόν ένα brand name αυτό της Πέλλας!!! Η φύση η ιστορία, το χιόνι και τα ιαματικά λουτρά είναι η τέλεια σύνθεση ώστε ο τουρίστας να μείνει στην Πέλλα για 4 ή 5 μέρες!!! Σήμερα η κάθε περιοχή υποδιαίρεση την δυναμική προβάλλοντας μόνο κάποια από τα παραπάνω μειονεκτήματα.

Η δημιουργία του Τουριστικού οργανισμού
θα δώσει πόρους, κονδύλια και ένα ετήσιο καλεντάρι για όλο το νόμο ενώ η εξωστρέφεια στο εξωτερικό θα ανοίξει πύλες εισροής τουριστών και από άλλες Χώρες.

Η Πέλλα μπορεί να πατήσει σε δυο πυλώνες ανάπτυξης: Στον αγροτικό τομέα αλλά και στο κομμάτι του τουρισμού. Άλλωστε κάθε 1.000 ευρώ που έρχονται από τους τουρίστες μέσα από τις διαμονές, την εστίαση και την διασκέδαση, πολλαπλασιάζεται επί επτά στο τοπικό ακαθάριστο Τοπικό προϊόν αποκτώντας υπεραξία. Όποιος κάνει πως δεν καταλαβαίνει μάλλον δεν ξέρει που πατά και που πηγαίνει…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

https://www.meapopsi.gr/2021/06/blog-post_89.html#more