Τρίτη 11 Απριλίου 2017

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS+ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΤΩΝ (KA1) ΜΕ ΘΕΜΑ



Αποτέλεσμα εικόνας για Εσπερινού ΕΠΑΛ Γιαννιτσών
«Χτίζοντας γέφυρες με τη σύγχρονη ευρωπαϊκή αγορά εργασίας»

Στο πλαίσιο Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+, μία ομάδα από 13 μαθητές (Οικονομίας Διοίκησης, Βοηθών Νοσηλευτών, Γεωπονίας και Πληροφορικής) και τέσσερεις εκπαιδευτικοί συνοδοί από το Εσπερινό Επαγγελματικό Λύκειο Γιαννιτσών ταξίδεψαν στην Ιταλία (Reggio Emilia) στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+-Δράση ΚΑ1. Εκεί ακολούθησαν ένα δεκαπενθήμερο πρόγραμμα επισκεπτόμενοι συνεργαζόμενες εταιρίες και παρακολούθησαν από κοντά εργαζόμενους να εκτελούν εργασίες στον τομέα της ειδικότητάς τους (δράση job shadowing).
Έτσι, είχαν την ευκαιρία να δουν  σε ένα ευρωπαϊκό περιβάλλον ποιες υποχρεώσεις και καθήκοντα σχετίζονται με το μελλοντικό τους επάγγελμα, απέκτησαν περισσότερες γνώσεις και δεξιότητες που απαιτούνται για την εργασία τους και είδαν στην πράξη τις νέες τάσεις και τις τεχνολογικές εξελίξεις στον τομέα τους. Συνεργάστηκαν με επαγγελματίες και τεχνικούς στην Ιταλία, για να γνωρίσουν την εργασιακή τους κουλτούρα περνώντας από το ρόλο του μαθητή σε αυτόν του επαγγελματία, με αποτέλεσμα την προσωπική τους ωρίμανση.
Ταυτόχρονα, συμμετείχαν σε  δραστηριότητες πολιτισμικής φύσης, που περιλάμβαναν ξενάγηση και επισκέψεις σε μουσεία στη Φλωρεντία, στη Βενετία, στο Μιλάνο και στις διπλανές πόλεις Μπολόνια, Πάρμα και Μόντενα.

Σημαντική επίδραση υπήρξε και: α)  στην ανάπτυξη των γλωσσικών τους ικανοτήτων, β) στην καλλιέργεια της πολιτιστικής τους κουλτούρας, γ) στην ενίσχυσης της αίσθησης του Ευρωπαίου πολίτη.


Στα τέλη Απριλίου μία δεύτερη ομάδα μαθητών θα παρακολουθήσει το ίδιο πρόγραμμα, το οποίο χρηματοδοτείται από το ίδιο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+, στον άξονα κινητικότητας για την Επαγγελματική Εκπαίδευση.

Η Διευθύντρια του Εσπερινού ΕΠΑΛ Γιαννιτσών
                                                                                   
Καρύπη Μαρία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

https://www.meapopsi.gr/2021/06/blog-post_89.html#more