Κυριακή, 6 Ιουνίου 2021

O κλάδος ένδυσης και υπόδησης μετά την πανδημία

 

 


Δευτέρα, 7 Ιουνίου 12:00

Η προβληματική του Webinar 

 
Ο κλάδος της ένδυσης και της υπόδησης είναι από τους σημαντικότερους στο λιανικό εμπόριο, αφού αποτελεί περισσότερο από το 13% του συνολικού αριθμού των επιχειρήσεων με αξιοσημείωτη εξαγωγική δυναμική.

 Αυτό που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι ότι κατά τη διάρκεια της τελευταίας δεκαπενταετίας, σε αντίθεση με την πρότερη υποχώρηση της βιομηχανικής παραγωγής του κλάδου, έχει αναδειχθεί μια σειρά από επώνυμα brands Ελλήνων σχεδιαστών που βλέπουν, όχι μόνο την εσωτερική αλλά και τη διεθνή αγορά.

Ταυτόχρονα, σε παγκόσμιο επίπεδο πληθαίνουν οι φωνές για την υιοθέτηση πράσινων πρακτικών στη βιομηχανία της μόδας. Πολλοί είναι όσοι ισχυρίζονται ότι συντελείται μια στροφή τόσο σε επίπεδο επιχειρηματικών πρακτικών όσο και σε καταναλωτικών συνηθειών- από την υπερβολική κατανάλωση στις βιώσιμες αγορές. Στην Ελλάδα, παρατηρούμε αρκετά brands να υιοθετούν τέτοιες πρακτικές ή/και να λανσάρουν ολόκληρες συλλογές βασισμένες σε βιώσιμα υλικά, σε ευθεία ανταπόκριση με τις απαιτήσεις της κυκλικής οικονομίας, μειώνοντας, ωστόσο, το περιθώριο κέρδους. 

Όσον αφορά, δε, στον μετασχηματισμό που υφίσταται το εμπόριο ενδύματος υποδήματος από τις ψηφιακές τεχνολογίες, αυτός επιταχύνθηκε από την πανδημία Covid-19. Οι εμπορικές επιχειρήσεις του κλάδου κλήθηκαν να αναπτύξουν «ψηφιακές σχέσεις» με τους πελάτες τους, είτε μέσα από το ηλεκτρονικό εμπόριο , είτε μέσα από «ψηφιακές κοινότητες» όπως εκείνες των social media.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

https://www.meapopsi.gr/2021/06/blog-post_89.html#more