Κυριακή, 14 Οκτωβρίου 2018

Συνέντευξη με τον Κύριο Ιωάννη Σακκά πρωην εισαγγελέας και δικηγόρος επικεφαλής του κινήματος Δικαιοσύνης

Της Βίκυ Μπαϊρακτάρη
Β: Ποιες είναι οι βασικές αρχές και αξίες που διέπουν το Κίνημα Δικαιοσύνης;  
Σ: Πιστεύουμε ότι δεν είναι δίκαιο να παραμένουν πολιτικά σε θέσεις κρίσιμες για το έθνος εκείνοι που ευθύνονται για την εθνική συμφορά και τον διεθνή ευτελισμό των Ελλήνων.  Οι Βασικές Αρχές μας στο Κίνημα ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ  είναι: η ελεύθερη λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος, η προστασία των Συνταγματικών Δικαιωμάτων των Ελλήνων Πολιτών και των Θεμελιωδών Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων των Ελλήνων Πολιτών βάσει των Διεθνών Συμβάσεων και Συνθηκών για να είμαστε πραγματικά πολίτες και όχι υποζύγια σε πολιτικά μαντριά.  Η υπάρχουσα πολιτική κατάσταση εθνικής, κοινωνικής, οικονομικής, δικαίου και αξιακής παρακμής στην Πατρίδα είναι ενεργό αποτέλεσμα του διεφθαρμένου κατεστημένου πολιτικού προσωπικού του δικομματισμού και των κατεστημένων κομμάτων, όπως εκφράστηκαν κραυγαλέα και με το Τρίτο Μνημόνιο του 2015 με την τελευταία παραβίαση του Δημοψηφίσματος από τα θεσμικά όργανα Κυβερνήσεων (εκτελεστικής εξουσίας), Βουλής (νομοθετικής εξουσίας) και λοιπών κρατικών φορέων. Η μακρόχρονη με νομοθετικές υποκρισίες δικαστική ατιμωρησία των πολιτικών ενδυνάμωσε το διεφθαρμένο κατεστημένο πολιτικό προσωπικό και ένωσε τις συνιστώσες του.  Ως Έλληνες Πολίτες δεν δεχόμαστε η Πατρίδα μας να ευτελίζεται διεθνώς από το διεφθαρμένο κατεστημένο πολιτικό προσωπικό και να οδηγείται σε εθνική, κοινωνική και κρατική διάλυση. Δεν δεχόμαστε να μας κυβερνούν, κλέφτες, ψεύτες, άπιστοι, πολιτικοί που συστηματικά εξαπατούσαν τους Έλληνες εκλογείς και μας απειλούν με κάθε λογής νομοτεχνάσματα και φοροληστρικές επιδρομές που οδηγούν στην ποινικοποίησή μας και τη φυσική μας εξόντωση.  Τα πανανθρώπινα συνταγματικά δικαιώματα μας ενώνουν ως άτομα, λαός και Έθνος.


B: Ποιό θα είναι το κύριο μέλημα σας εάν αύριο μπείτε στην βουλή;
 Σ:  Κύριο μέλημα μας είναι η αποκατάσταση του Συνταγματικού δικαίου στον Έλληνα Πολίτη. Δηλαδή ο Έλληνας να προστατευτεί στα συνταγματικά του δικαιώματα. Υπάρχουν 25 συνταγματικά δικαιώματα που έχουν παραβιαστεί και αντίστοιχα θεμελιώδη ανθρώπινα  δικαιώματα που προβλέπονται σε διεθνείς συμβάσεις και έχουν ποδοπατηθεί από την μνημονιακή πολιτική που είναι δημιούργημα της διαφθοράς και διαπλοκής των υπαρχόντων κομμάτων στην Ελλάδα. Η αποκατάσταση του δίκιου του Έλληνα καθώς θα μπούμε στη Βουλή, θα είναι με νόμο που θα καταλογίζει στους μνημονιακούς αλληλέγγυα και εις ολόκληρον τις ζημίες που προξένησαν στο Κράτος και στους Έλληνες, ξεκινώντας από τους υπαίτιους του 3ου Μνημονίου. Επίσης με νόμο θα σταματήσουν οι κατασχέσεις και οι αναγκαστικές εκτελέσεις κατά της πρώτης κατοικίας των Ελλήνων Πολιτών για να προστατευτεί άμεσα το συνταγματικό δικαίωμα του άρθρου 21 παράγραφος 4 του Συντάγματος και θα ελεγχθούν τα κρατικά στελέχη που δεν προστάτευσαν την κατοικία του Έλληνα. Επίσης θα προστατευτούν άμεσα με νομοθεσία οι Έλληνες στη δημόσια ασφάλειά τους και στη δημόσια ιατροφαρμακευτική τους περίθαλψη. Αυτά τα τέσσερα θέματα πρέπει να αντιμετωπισθούν άμεσα εντός 15 ημερών, ώστε σε ένα μήνα να αρχίζει η υλοποίησή τους. Δεν υπάρχει θέμα 90  ή 100 ημερών όπως έλεγαν κατεστημένα κυβερνητικά κόμματα. Τα θέματα είναι γνωστά εδώ και δεκαετίες.
B: Ποια η διαφορά ιθαγένειας και υπηκοότητας και ποιές οι επιπτώσεις που έχει η ελληνοποίηση με συνοπτικές διαδικασίες από την κυβέρνηση σε αλλοδαπούς ;
Σ: Η Ιθαγένεια είναι νομικός δεσμός του πολίτη με τη χώρα-κράτος και αποκτάται με την γέννησή του. Βασικά υπάρχουν δύο συστήματα απόκτησης, με την γέννηση από Έλληνα γονέα και το δεύτερο με την γέννηση στο τόπο όπου γεννήθηκε κάποιος. Βασικά στην Ελλάδα ίσχυε το πρώτο σύστημα αλλά από εποχής ΠΑΣΟΚ και το συνέχισαν ΝΔ και Σύριζα με Αν.Ελ.,  άλλαξαν τη νομοθεσία και ανέμειξαν την απόκτηση ιθαγένειας με τη γέννηση (Jus Sanguinis) και με το σύστημα του τόπου γέννησης (Jus Soli), με αποτέλεσμα αλλοδαποί που γεννιούνται στην Ελλάδα από αλλοδαπούς αποκτούσαν την ελληνική ιθαγένεια. Επιπλέον οι νομοθέτες –πολιτικοί απατεώνες ανέμειξαν με νομοθεσία επί πλέον αυτό το μεικτό σύστημα και οι γονείς αλλοδαποί που γεννούσαν στο ελληνικό έδαφος, λόγω των παιδιών τους που γεννιούνταν στην Ελλάδα και αποκτούσαν ιθαγένεια (με το σύστημα Jus Soli), ελάμβαναν ελληνική ιθαγένεια και οι αλλοδαποί γονείς και τα αλλοδαπά αδέλφια που ήταν στην Ελλάδα. Έτσι προοδευτικά αλλοιωνόταν ο  ελληνικός χαρακτήρας του Ελληνικού έθνους μέσα στο Ελληνικό Κράτος και οι πολιτικοί απατεώνες αποκτούν νέα εκλογική πελατεία. Αυτό το έκαναν γιατί διαπίστωναν ότι οι Έλληνες δεν θα του ξαναψήφιζαν και οι πολιτικοί για να διατηρήσουν την ύπαρξή τους δημιούργησαν την παραπάνω νομοθεσία, όπως έκαναν πολιτικοί στη Γαλλία, Βέλγιο και Ολλανδία. Αυτή ήταν μία μέθοδος ελληνοποίησης αλλοδαπών προκειμένου να εξυπηρετηθούν ύπουλα οι δόλιοι μνημονιακοί εθνομηδενιστές πολιτικοί στη πολιτική τους καριέρα και καρέκλα. Υπάρχουν βάσιμες απόψεις ότι αυτό έγινε βάσει σχεδίου στην Ελλάδα για να διαλυθεί η συνοχή της πραγματικής ελληνικής χριστιανικής κοινωνίας και να μετατραπεί σε μια παγκοσμιοποιημένη τάξη. Αυτή όμως η τακτική καταφανώς δημιουργεί εσωτερικό κίνδυνο δημόσιας τάξης στην Ελλάδα και αυτό οι μνημονιακοί εθνομηδενιστές το γνωρίζουν. Αυτές είναι οι τρομακτικές-διαλυτικές επιπτώσεις στην Ελλάδα με την ύπουλη νομοθεσία ελληνοποίησης αλλοδαπών.
Η υπηκοότητα διαφέρει από την έννοια της ιθαγένειας γιατί αφορά τη δέσμευση του ατόμου από συγκεκριμένο κράτος και ο υπήκοος μπορεί να έχει άλλη ιθαγένεια, όπως συμβαίνει στα ομόσπονδα κράτη. Η χρήση όμως απόδοσης και της ελληνικής υπηκοότητας σε αλλοδαπούς με νόμους των μνημονιακών αυξάνει την διάλυση της μέχρι τώρα γνήσιας ελληνικής κοινωνίας και ενδεχομένως στο μέλλον της διάσπασης του Ελληνικού Κράτους. Θα πρέπει δε να προσέξουμε την πονηριά των μνημονιακών πριν από τις βουλευτικές εκλογές να προωθούν μεταδημοτεύσεις αλλοδαπών στην Ελλάδα σε νομούς όπου θέλουν να επιτύχουν εκλογική νίκη και αλλοίωση έτσι εκλογικού αποτελέσματος ενώ από την άλλη υποκρίνονται ότι ενδιαφέρονται για το καλό των Ελλήνων.
Β: Κύριε Σακκά σας έχουμε δει και ακούσει να εναντιώνεστε  στην έκδοση ηλεκτρονικής ταυτότητας θα ήθελα να μου πείτε τους λόγους για τους οποίους δεν πρέπει να δεχτούμε την παραλαβή της και ποια τα συνταγματικά μας δικαιώματα που παραβιάζονται;
Σ: Η ηλεκτρονική ταυτότητα, το έχουμε πει και δημοσίως, είναι ηλεκτρονικό φακέλωμα των πολιτών και δημιουργεί προϋποθέσεις μιας νέας δικτατορίας στην Ελλάδα προχωρημένης τεχνολογίας. Τελείωσαν οι χάρτινοι φάκελοι. Τώρα οι μνημονιακοί εθνομηδενιστές προωθούν βάσει σχεδίου τη νέα ηλεκτρονική δικτατορία παρά τους ισχυρισμούς τους ότι ενδιαφέρονται για τα δημοκρατικά δικαιώματα των πολιτών. Με την ηλεκτρονική ταυτότητα, ευχερώς μπορούν να παραβιασθούν από στελέχη των κυβερνήσεων τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών και να χρησιμοποιηθούν από τρίτους (αγνώστους) για προσωπική εκμετάλλευση και παρακολούθηση των Ελλήνων. Έτσι δημιουργείται σοβαρή προϋπόθεση να χρησιμοποιηθούν τα ηλεκτρονικά προσωπικά δεδομένα για κατάταξη των στρωμάτων της ελληνικής κοινωνίας και διάσπασης αυτής στον κατάλληλο χρόνο με την παρουσία αλλοδαπών στην Ελλάδα. Έτσι δημιουργούνται και προϋποθέσεις κατασκόπευσης Ελλήνων Χριστιανών πολιτών, ενώ στη χώρας μας θα υπάρχει και πλήθος μουσουλμάνων αλλοδαπών με όσα με ρωτήσατε στη προηγούμενη ερώτησή σας για την ελληνοποίηση με συνοπτικές διαδικασίες, δηλαδή με νομοθεσία,  από την κυβέρνηση σε αλλοδαπούς.

Β:Πως μπορεί να αντιδράσει ένας απλός πολίτης ,ποια η νομική του κάλυψη και πως μπορεί να αντισταθεί;
Σ: Ο απλός πολίτης μπορεί να αντιδράσει, πολιτικά, κοινωνικά και νομικά.
Πολιτικά να δικάσει δημοκρατικά με τη ψήφο του τους πολιτικούς απατεώνες. Υπάρχει διέξοδος να έλθει στο ΚΙΝΗΜΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ για να μπορέσουμε δημοκρατικά να προστατεύσουμε τα συνταγματικά μας δικαιώματα που θα προσβάλλονται μέσω του ανεξέλεγκτου μηχανισμού  της ηλεκτρονικής ταυτότητας.
Κοινωνικά με αντιρρήσεις και προβολή της άποψης του Έλληνα πολίτη και ειδικά του Έλληνα Χριστιανού Πολίτη.
Νομικά μπορεί να αντιδράσει με προσφυγές στα αρμόδια διοικητικά δικαστήρια αλλά πολύ αμφιβάλλω για την ποιότητα απονομής της τυπικής Τακτικής Δικαιοσύνης. Γι΄ αυτό το καλύτερο και αποτελεσματικότερο είναι να υπάρξει νόμος που να καταργήσει την νομοθεσία περί υποχρεωτικής ηλεκτρονικής ταυτότητας. Το ΚΙΝΗΜΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ  όταν θα είναι στη Βουλή με πλειοψηφία βουλευτών μπορεί να καταργήσει τέτοια ύπουλα αντιδημοκρατικά νομοθετήματα.
Τα βασικά συνταγματικά δικαιώματα  που παραβιάζονται είναι των άρθρων:  2 παρ 1 (του σεβασμού της αξιοπρέπειας του ανθρώπου), 5 παρ/φοι 1 και 3  (της ελεύθερης προσωπικότητας του ανθρώπου), 13 παρ 1 (ελευθερία της θρησκευτικής συνείδησης) του Συντάγματος, ήτοι άρθρων που με το άρθρο 110 του Συντάγματος απαγορεύεται η αναθεώρησή τους. Έτσι αποκαλύπτεται ότι η προσπάθεια των μνημονιακών πολιτικών αριστερών και δεξιών δεν είναι μόνο εθνομηδενιστική  αλλά είναι και βαριά αντισυνταγμτική με υπουλότητα ποδοπάτηση αυτών των συνταγματικών δικαιωμάτων. Γι αυτό το ΚΙΝΗΜΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ έχει σωστή πολιτική θέση.
Τελικά η ηλεκτρονική ταυτότητα θα είναι σαν ένα «βραχιολάκι» για τον Έλληνα Πολίτη που θα τον αντιμετωπίζει ως θύμα παρακολούθησης στην προσωπική του και δημόσια ζωή.
Β: Το Κίνημα ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ  εισερχόμενο στην βουλή έχει την συνταγματική κάλυψη να ζητήσει τροποποίηση του νόμου για την ηλεκτρονική ταυτότητα ώστε τουλάχιστον να γίνει προαιρετική;
Σ: Το Κίνημα ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ  βεβαίως και έχει συνταγματική κάλυψη  και γι’ αυτό ζητούμε επιμόνως από τους συμπολίτες μας να οργανωθούν, να στηρίξουν και να υποστηρίξουν δημοκρατικά τον πολιτικό φορέα το ΚΙΝΗΜΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ για να προστατεύσουμε αποτελεσματικά τα συνταγματικά μας δικαιώματα. Προαιρετική δεν θα μπορούσε να γίνει με νόμο  η ηλεκτρονική ταυτότητα με εντοπισμό του πολίτη,  γιατί ο σχεδιασμός και η χρήση της με εντοπισμό του πολίτη προσκρούει στα παραπάνω συνταγματικά δικαιώματα. Εάν τελικά εφαρμοστεί στην Ελλάδα αυτού του είδους η ταυτότητα, η Πατρίδα μας θα γίνει ένα πειραματόζωο παρακολούθησης και υπό αυτή τη μορφή. Θα πρέπει οι συμπολίτες μας να καταλάβουν πως πονηρά και ύπουλα οι μνημονιακοί υποσκάπτουν και καταστρέφουν τελικά τα συνταγματικά δικαιώματα και ουσιαστικά το δημοκρατικό πολίτευμα.
B:Θεωρείται πως το ελληνικό σύστημα δικαιοσύνης έχει παθογένειες;
Σ: Φυσικά και έχει παθογένειες. Τόσα χρόνια οι πολίτες και οι πολιτικοί θέτουν θέμα της σύγχυσης εξουσιών και λειτουργιών στο ελληνικό Σύνταγμα. Να θυμίσω το άρθρο 86 του Συντάγματος περί ποινικής δίωξης υπουργών από τη Βουλή ως Συλλογικό Εισαγγελέα. Δυστυχώς η Βουλή απέτυχε σε αυτόν το ρόλο της. Επίσης σας θυμίζω την περίπτωση εκλογής και διορισμού της ηγεσίας της Τακτικής Δικαιοσύνης από την Κυβέρνηση με ότι αυτό συνεπάγεται στην Ελλάδα που έχει τραφεί η διαπλοκή και η διαφθορά. Επίσης η πολυνομοθεσία έχει περιπλέξει τους πολίτες  σε νομικό χάος και το σύστημα δικαιοσύνης είναι πανάκριβο, ψυχοφθόρο και καρκινοβατεί για να αποδώσει δίκιο και αν αποδώσει αναγκάζοντας τον πολίτη να φθάνει μέχρι τα ανώτατα δικαστήρια επί 10ετίες. Να θυμίσω και τη φράση γνωστών εισαγγελέων που είχαν δηλώσει δημοσίως ότι δεν θέλουμε να είμαστε εισαγγελείς καθ’ υπόδειξη και καθ΄ υπαγόρευση, πράγμα που σημαίνει ότι οι πολιτικοί νομοθέτες θέσπιζαν και θεσπίζουν νόμους εγκλωβισμού των δικαστικών λειτουργών. Αλλά και πέραν αυτού υπήρξαν διαχρονικά και περιπτώσεις όπου δικαστήρια συμμορφώθηκαν σε αποφάσεις με πολιτικές κατευθύνσεις.Γι’ αυτό λέμε στον Έλληνα Πολίτη. Δικάστε τους πολιτικούς απατεώνες δημοκρατικά με τη ψήφο σας, χωρίς ελαφρυντικά.
Σας ευχαριστώ θερμά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου