Παρασκευή, 14 Φεβρουαρίου 2020

Γ. Καρασμάνης από τα παλιά στην Βουλή: Επειδή εγώ πατάω στη γη, για μένα το υπ’ αριθμόν ένα πρόβλημα είναι ο οδικός άξονας Χαλκηδόνα-Έδεσσα




Λάβρος απέναντι στην αντιπολίτευση αλλά και σε κάποιους ομιλητές στην Βουλή, ήταν ο Πρώην Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Βουλευτής Πέλλας της Νέας Δημοκρατίας Γιώργος Καρασμάνης. Ο πρώην Υπουργός τοποθετήθηκε για το νομοσχέδιο αναφορικά με τα υδατοδρόμια και το ενδεχόμενο ίδρυσης τους στην λίμνη Βεγορίτιδα, τον οδικό άξονα Χαλκηδόνας – Έδεσσας, τα διπλώματα οδήγησης, τις οδικές εμπορευματικές και επιβατικές μεταφορές (φορτηγά δημοσίας χρήσης, λεωφορεία, …). Και για το όργιο παρανομιών σε βάρος των αγροτών, των ελληνικών φορτηγών δημοσίας χρήσης και των Δημοσίων Εσόδων από τους κερδοσκόπους και τα ξένα φορτηγά τρίτων χωρών. Μάλιστα άξιο αναφοράς το γεγονός ότι μίλησε από τα έδρανα και όχι από το βήμα της Βουλής, καθώς δέχθηκε  δύο τηλεφωνήματα από εκπροσώπους της Πέλλας για να παρέμβει. Ο κος Καρασμάνης έπλεξε το εγκώμιο της Κυβέρνησης για το γεγονός ότι σε 6 μήνες ψήφισε 41 νομοσχέδια, κάτι που χαρακτήρισε πρωτοφανές.

Μάλιστα, μέσα απ’ αυτά τα νομοσχέδια γίνονται τομές, μεταρρυθμίσεις, εξαλείφονται χρόνιες παθογένειες, δίνονται λύσεις στους πολίτες, λύσεις οι οποίες δεν κοστίζουν στον προϋπολογισμό.

Αναφορικά με τα υδατοδρόμια, τόνισε ότι  στη δεκαετία του 2000 υπήρξε μια εξαγγελία για την ίδρυση του υδατοδρομίου στην Πέλλα, στη λίμνη Βεγορίτιδα. Ήταν μια πομφόλυγα, μια μεγαλοστομία που δεκαπέντε χρόνια δεν έχει γίνει τίποτα απολύτως και ούτε πρόκειται να γίνει. Είναι ένα όραμα, το οποίο ενδεχομένως θα υλοποιηθεί μετά από πολλά χρόνια.
Και επειδή εγώ πατάω στη γη, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, για μένα το υπ’ αριθμόν ένα πρόβλημα του νομού μου είναι το οδικό δίκτυο, είναι ο οδικός άξονας Χαλκηδόνα-Έδεσσα. Έχουμε το χειρότερο οδικό δίκτυο, είμαστε ο μοναδικός νόμος από την Ήπειρο μέχρι την Αλεξανδρούπολη, που δεν έχουμε κάθετο επί της Εγνατίας Οδού. Και μάλιστα, σε αυτό το οδικό δίκτυο έχουμε θρηνήσει εξακόσιους νεκρούς. Έχουν συμβεί πέντε χιλιάδες τροχαία ατυχήματα τα τελευταία είκοσι, τριάντα χρόνια. Πείτε μου αν υπάρχει άλλο οδικό δίκτυο στην Ελλάδα που να έχει τόσα πολλά δυστυχήματα. Δεν υπάρχει.
Ευτυχώς, είναι πολύ σημαντικό ότι ο παριστάμενος Υπουργός, επέδειξε ευαισθησία και μάλιστα, προθυμοποιήθηκε να χαρακτηρίσει τον οδικό αυτόν άξονα ως έργο εθνικής σημασίας, που σημαίνει ότι θα επιταχυνθούν όλες οι διαδικασίες απαλλοτριώσεων, προκειμένου το έργο αυτό να δημοπρατηθεί μέσα στο 2020. Άλλωστε, υπάρχει και η δέσμευση του ίδιου του Πρωθυπουργού, ο οποίος έχει πει ότι το έργο αυτό είναι πρώτης προτεραιότητας. Συνεπώς, αναμένουμε όλες τις εξελίξεις, προκειμένου αυτή η δέσμευση να υλοποιηθεί, επαναλαμβάνω μέσα στο 2020.
Ακόμη τόνισε ότι με το νομοσχέδιο αυτό βελτιώνεται η διαδικασία χορήγησης άδειας οδήγησης σε υποψήφιους οδηγούς. Με αυτόν τον τρόπο πατάσσεται η γραφειοκρατία και τα μεμονωμένα κρούσματα της διαφθοράς. Η θέσπισης προσωρινής άδειας είναι καινοτομία και θα δώσει πολλές λύσεις και θα ανακουφίσει πάρα πολλούς υποψηφίους οδηγούς.
Αναφορικά με το τηλεφώνημα που δέχθηκε από τους εκπροσώπους του νομού, οι οποίοι με κραυγή αγωνίας και απελπισίας ζητούν να ενισχυθούν τα μικτά κλιμάκια ελέγχου, να αυστηροποιηθούν οι διαδικασίες ελέγχου, να ενισχυθούν τα κλιμάκια με εκπρόσωπο από το Υπουργείο Οικονομικών από την ΑΑΔΕ, την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, από το ΣΕΠΕ και μάλιστα να μην γίνεται μόνο ο έλεγχος σε παραβιάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, αλλά να ελέγχετε το φορτίο. Πραγματικά, γίνονται μεγάλες παραβιάσεις από τα ξένα αυτοκίνητα. Επιπλέον, τα ξένα αυτοκίνητα, με αυτούς που τα συνοδεύουν εκμεταλλεύονται την εξαθλίωση των αγροτών και τους καλοκαιρινούς μήνες μπαίνουν μέσα στα χωράφια.

Γιατί υπάρχει αδυναμία πώλησης των προϊόντων εξαιτίας της τεράστιας απώλειας της ρωσικής αγοράς, με αποτέλεσμα να τα δίνουν όσο-όσο. Εκεί οργιάζει η κερδοσκοπία, οργιάζει η παρατυπία, οργιάζει η παρανομία. Είναι ανατολίτικο παζάρι, κύριε Πρόεδρε.
Αυτό φυσικά ενισχύει τη φοροδιαφυγή και την εισφοροδιαφυγή. Ο Πρώην Υπουργός τόνισε ότι το κράτος χάνει τεράστια έσοδα από τον φόρο εισοδήματος, από τον ΦΠΑ, από τις εισφορές στις ασφαλιστικές και από θέσεις εργασίας. Πρέπει λοιπόν να μπει ένα τέλος σε αυτό το όνειδος. Επί της ουσίας για άλλη μια φορά ο κος Καρασμάνης με λόγο μεστό και παράλληλα δυναμικό, έβαλε στο τραπέζι όλα τα σημαντικά ζητήματα της περιοχής και ιδιαίτερα το ζήτημα της κατασκευής του δρόμου Χαλκηδόνας-Έδεσσας. Μάλιστα η φράση του ότι ο ίδιος πατά στην Γη, αποτελεί μομφή  για κάποιους νεοσσούς του Κοινοβουλίου που νομίζουν ότι ψήλωσαν και έπιασαν τα άστρα, ενώ στην ουσία ο ουρανός έχει πέσει στο κεφάλι τους….


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου