Σάββατο, 25 Ιουλίου 2020

Επικοινωνιακό αλαλούμ στην Δημοτική αρχή Αλμωπίας



Φαίνεται ότι μια από τις παθογένειες της Δημοτικής αρχής Αλμωπίας είναι  το επικοινωνιακό αλαλούμ που επικρατεί με αποτέλεσμα, εκτός από την ανεπάρκεια σε κάποια ζητήματα, το μήνυμα το οποίο εκπέμπεται σε μεγάλο βαθμό να είναι θολό. Αυτό συμβαίνει καθώς δεν υπάρχει ένας σαφής επικοινωνιακός μηχανισμός ανάδειξης του έργου αλλά και από το γεγονός ότι το κάθε στέλεχος, μεγάλο, μικρό, ή μεσαίο, έχει την δική του στρατηγική πολιτική η οποία ξετυλίγεται είτε μέσω από αρεστά τοπικά μέσα ενημέρωσης, είτε μέσω από τα social media. Βέβαια ακόμη και οι αδαείς με την επικοινωνία, γνωρίζουν, ότι οι προσωπικές ιστοσελίδες είναι οι έσχατοι δέκτες ώστε κάποιος από εκεί να στείλει επικοινωνιακά μηνύματα. Τα συμπεράσματα αυτά δείχνουν ποσώς να ενδιαφέρουν την δημοτική αρχή και προσωπικά τον Δήμαρχο καθώς φαίνονται βυθισμένοι στις μπαγιάτικες δάφνες της περσινής νίκης τους. Από την άλλη φαίνεται ότι στελέχη αλλά και ο ίδιος ο Δήμαρχος που  δικαίως είχαν στοχοποιήσει την προηγούμενη δημοτική αρχή αλλά και τον ίδιο τον πρώην Δήμαρχο Δημήτρη Μπίνο για την προσφιλή του τακτική να φωτογραφίζεται, να έχουν πέσει στην ίδια λούμπα του μιμητισμού.  Παράδειγμα της κακής εικόνας η επίσκεψη του Δημάρχου στην Θεσσαλονίκη όπου παρουσιάστηκε το πρόγραμμα ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ όπου ο ίδιος συνοδευόταν από τοπικό δημοσιογράφο στα πρότυπα Δημήτρη Μπίνου.  Μάλιστα ο κος Μπάτσης σχολιάστηκε δυσμενώς από αρκετούς δημάρχους. Τέλος ο χρόνος δεν γνωρίζουμε αν είναι υπέρ ή κατά του σημερινού Δημάρχου, αλλά σαφώς τα μέχρι στιγμής πατήματα της νέας δημοτικής αρχής δείχνουν ότι κάτι Κάτι σάπιο υπάρχει στο βασίλειο της Δανιμαρκίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου